JJOO TOKIO 2020

L’alumnat de sisè ha estat treballant els Jocs Olímpics de Tokio d’aquest proper estiu. I ho han fet d’una manera ben especial. En grups de tres persones han buscat informació sobre les modalitats esportives que es disputaran als propers JJOO. Han escollit un dels esports i han hagut de rumiar de valent per tal de crear una escenificació representant aquell esport. Les escenificacions podien ser teatralitzades, coreografiades i representades corporalment de la manera que cada grup cregués convenient. Les úniques consignes eren que no es podia parlar i tampoc utilitzar material específic de l’esport a representar. Han quedat escenes genials! Molt bona feina sisè!