EL MÓN US NECESSITA!

Estimades i estimats nens i nenes de l’escola Miquel Martí i Pol:

Davant la crisi mundial que està provocant la pandèmia del Coronavirus, els nostres superherois més coneguts necessiten reforços. Hem d’estar ben preparats física i mentalment per vèncer el virus i els seus aliats, l’avorriment i el sedentarisme. Per aquest motiu, el mestre que prepara els joves i les joves aspirants a formar part del futur equip de superherois i superheroïnes s’ha posat en contacte amb els mestres d’educació física del nostre país. Ens demana que tinguem l’alumnat ben actiu i entretingut per combatre el confinament de manera saludable. Som-hi doncs!!!

Teniu diferents rutines de treball fetes pels diferents personatges d’Avengers. Us recomanem que cada dia feu una diferent. Us podeu planificar un entrenament cada dia de 20 a 30 minuts. Us animem a fer-ho en família.

Ànim i salut!

Si feu recerca a Youtube us apareixeran diferents rutines d’entrenament, per exemple:

• Avengers endgame kids tabata workout
  • Avengers training academy

1. Hanan

Moltes gràcies, per penjar aquest vídeo ja que ens anirà molt bé per fer esport d’una forma més divertida a casa.Ho he provat i m’ha agaradat molt!

Salutacions,
    Hanan de 6èB.

2. Aitana Valldeperas Domínguez

T’agraeixo molt aquest vídeo, així podré fer esport a casa i estar ben activa. He provat de fer els exercicis i ho seguiré fent al llarg de la setmana.

Moltes gràcies,

Aitana.

3. Agatha Canteli

Jordi,
    T’agraeixo molt que hagis penjat aquest video, per així fer esport a casa i estar en forma. Ho practicarem tots a casa, i així no perdre el costum de fer esport.
    MOLTES GRÀCIES

Agatha Canteli 6èB

4. María Gómez Querol

Hola Jordi sóc la María Gómez de 5éB,

Moltes gracies per el teu video, ens han entretingut un ratet de la quarentena a la meva mare i a mi.

Espero que la teva familia i tu estigueu bé.
    Adéu!!!