CROSS DE SISÈ

Un curs més l’IES Torre Roja ens convida a participar del cross que organitzen cada final d’any. L’alumnat de sisè s’ha estat preparant per realitzar aquest circuit d’1km i mig pel parc de la Torre Roja. Aprofitem aquest article per dirigir-nos als alumnes i donar un seguit d’instruccions perquè tot vagi fantàstic. Ànim!!!

• Haureu de portar imperdibles pel dorsal.
  • Deixarem el recanvi als vestidors de l’escola.
  • Desarem totes les jaquetes en el lloc on ens indiquin els/les mestres. Cada classe en un lloc específic.
  • Entregarem el dorsal un cop entrem a meta.
  • Disposarem d’un petit refrigeri a l’acabar que no agafarem si no l’hem de consumir.
  • Farem ús de les papereres per tal de mantenir net l’espai.
  • Respectarem l’organització i els companys/es corredors/es.
  • Gaudirem d’un matí a l’Institut!

Ànim i a còrrer!

Resultat d'imatges de cursa

ENS ANEM A PATINAR!

Sorpresa! L’ajuntament de Viladecans instal·la una pista de patinatge. Es tracta d’una pista sostenible, feta d’un plàstic sintètic d’alta qualitat que imita el patinatge sobre gel, però no té les despeses energètiques ni genera els mateixos sorolls per al seu manteniment que una pista de gel.
Així… Llegeix més»

Primera collita a l’hort

Les nenes i els nens de P5 han ajudat a Toni, pare de la nostra escola, a recollir els primers productes de l’hort : bledes i enciams. Han pogut comprovar el seu tacte i la seva olor. Ha estat una classe fantàstica a l’aire lliure!

Per veure més fotografies  aquí

Nota informativa sobre l’activitat escolar per als dies 21 i 22 de desembre

El dijous 21 de desembre serà dia inhàbil a efectes escolars, d’acord amb la normativa vigent relativa a la jornada electoral.

En conseqüència tots els centres educatius romandran tancats a efectes lectius i de qualsevol activitat extraescolar ordinària.

El divendres 22 de desembre, últim dia del trimestre, serà dia lectiu, d’acord amb el calendari escolar establert per al curs 2017-2018