TOTES LES FESTES

CURSA POPULAR DE LA SAGRERA

Cada any, a principis del mes de desembre, es realitza La Cursa de la Festa Major del  barri de la Sagrera, pels carrers del nostre barri.

La Comissió de Festes de l’escola El Sagrer, col.laborem activament amb l’organització d’aquesta.

Prèvia reunió d’enllaç entre les 2 Comissions (Comissió de festes del barri de la Sagrera i  Comissió de festes de l’escola El Sagrer) , ens encarreguem de formalitzar les  inscripcions dels participants de la cursa (adults i infants) i coordinem l’organització dels voluntaris per al dia de la cursa.

Animeu-vos a participar! Tant sigui corrent o com a voluntaris ajudant a tallar carrers,  repartint refrigeris, etc… Ho passarem bé de ben segur!

Sortida de la cursa de la Sagrera 2019

Més imatges ➡️

CONCERT DE NADAL

Al mes de desembre, els alumnes de 6è de l’escola, juntament amb la Coral de l’escola  El Sagrer i les mestres de música, realitzen un concert de Nadal al gimnàs.

La Comissió de festes col.laborem en preparar un petit refrigeri després del concert per a  totes les famílies i alumnes de 6è que han participat o assistit al concert.

Coral Escola El Sagrer (concert de Nadal 2019)

REVETLLA DE FI DE CURS

Cada any, per celebrar el final de curs, realitzem una festa nocturna molt popular a la  nostra escola que anomenem “La Revetlla”.
Es tracta d’una festa temàtica, on les famílies del Sagrer (adults) ens disfressem i gaudim  d’una nit de ball i bon ambient, sopar de carmanyola (compartit) i moltes ganes de passar-ho bé, al pati de la nostra escola.
La Comissió de Festes ens encarreguem d’organitzar i coordinar tots els preparatius de la  festa, la decoració i un servei de bar.
També col·laborem amb l’escola en el comiat de les famílies de 6è que acaben l’escolaritat dels seus fills.
És una nit màgica que ens regala sempre moments inoblidables.
Ball del Fanalet (Revetlla, juny 2016)

SOPAR COMIAT DELS MEMBRES DE L’AFA

Cada any, cap a final de curs també, organitzem un sopar per acomiadar i agraïr la  col.laboració de les famílies de 6è en les diferents comissions.

El sopar és una deferència de l’AFA i se’ls fa entrega d’un petit detall en record del seu pas per l’escola i l’entrega per al bon funcionament dels serveis que oferim des de l’AFA.

FESTA DE FI DE CURS + DINAR POPULAR

A final de curs organitzem la gran FESTA DE FI DE CURS DE L’ESCOLA EL SAGRER.

Un diumenge, durant tot el matí, omplim el pati de la nostra escola de jocs i activitats per  als més petits i grans. Una festa que, des de fa poc, allarguem fins ben entrada la tarda.

La Comissió de Festes ens encarreguem de la coordinació de totes les activitats, així com  el funcionament d’un servei de bar.

Coordinats amb el Programa de Patis Oberts de l’Ajuntament de Barcelona, el nostre pati  s’amenitza amb una gran festa de caire familiar amb gimcanes, jocs, tallers diversos,  actuacions musicals, actuació del grup de tabalers de la nostra escola, Els Fumets, i  ballada de la nostra figura El Drac Foguet … tots acabats en una gran ruixada d’aigua per refrescar-nos de valent.

I per arrodonir la jornada, un magnífic dinar popular. Una festa per no perdre-se-la!!

Primera Fideuà Popular (Festa de Fi de Curs 2019)

Festa Holly (Festa de Fi de Curs 2016)