Espectacle “Jana i els sentiments”
Els infants d’Educació Infantil hem gaudit de l’espectacle “Jana i els sentiments”. Ha estat una experiència molt divertida i enriquidora, que ens ha ajudat a descobrir i parlar de les emocions d’una manera amena i participativa. Tots els nens i nenes d’Infantil hem gaudit molt de l’espectacle, hem participat amb entusiasme i ens ho hem […]
Espectacle “Jana i els sentiments” Llegeix més »











