OBJECTIUS I ORGANITZACIÓ C. FESTES

La Comissió de Festes organitza i dóna suport a un seguit de celebracions que comparteix tota la comunitat educativa de l’Escola El Sagrer, en el context de l’escola i del barri de la Sagrera.

Les festes que organitzem fora de l’horari lectiu ajuden a reforçar l’amistat entre els infants dels diferents cursos, promou la coneixença entre les famílies i fomenta el vincle entre aquestes i l’Escola, la qual cosa ens permet avançar cap a l’objectiu de tenir una Escola participativa i oberta a tothom.

Tenim el convenciment que l’Escola és un lloc d’acollida per a tota la comunitat i que un entorn de festa i celebració ajuda a que les famílies, no només gaudeixin plegades, sinó que s’apropin, es coneguin i s’animin a participar activament en  el  funcionament de l’AFA i de l’Escola.

La cursa de la Sagrera, la Revetlla i la festa de fi de curs són algunes de les activitats que organitzem any darrera any i que ja formen part del calendari de l’Escola El Sagrer.

No us les podeu perdre!

Preparació de la Revetlla marinera “La Bella Lola” del 2017