Connexions (Palau de la Música)

El projecte Connexions Comunitat educativa & Palau es fruït d’un conveni triennal que l’escola El Sagrer va signar amb el Servei Educatiu del Palau de la Música Catalana el curs 2022-23. Aquest projecte està adreçat a centres educatius d’educació primària i secundària, i té com a objectiu millorar l’impacte educatiu que la música pot tenir en la vida quotidiana de tota la comunitat educativa.

Els seus objectius, a grans trets, són:

– Estudiar, proposar i desenvolupar noves propostes d’interacció de l’ESCOLA amb el PALAU més enllà de l’assistència als concerts educatius que conforma la programació Les Escoles al Palau.

– Definir i desenvolupar conjuntament nous marcs de relació i noves experiències educatives i culturals a fi de generar més vinculació entre el centre educatiu i el Palau de la Música Catalana i d’aquesta manera aconseguir un impacte cultural i educatiu més global i transversal.

– Estructurar un calendari d’activitats compartides durant un període mínim de tres anys que compti amb el lideratge de l’equip directiu de cada centre i del Servei Educatiu del Palau

– Implementar i avaluar conjuntament cada subprojecte que se’n desprengui.