Sortida al parc de bombers 2n

Aquesta setmana els nens i les nenes de 2n han fet una visita al parc de bombers de la Vall d’Hebron.
Allà han après moltes coses, com per exemple: com s’ha d’actuar davant un incendi, com utilitzen els bombers cada tipus d’equipació de roba… Fins i tot, han pogut veure els bombers en acció quan ha sonat l’alarma! Estan preparats en menys d’un minut!!!
Ha estat molt divertit aprendre-ho de manera vivencial. Aquí teniu un resum de la nostra visita.

Sortida Can Montcau

Dilluns els nens i nenes d’I3, vam passar el dia a la granja de Can Montcau.

Fent un recorregut per la granja vam conèixer les característiques de cada animal ,munyint la vaca i mirant com menjava l’herba,  tocant el pèl suau del conill,   donant  menjar a les gallines, observant els porcs, les oques com nedaven, … Vam aprendre moltes coses i vam gaudir de la sortida.

“Maaambo!”

El passat divendres els alumnes de 4t van assistir a l’espectacle de la Banda Municipal de Música de Barcelona: “Maaambo!”. Es tracta d’un concert on els intèrprets ens proposen un viatge musical per l’Amèrica llatina, per tornar a Catalunya de la mà de les Havaneres.
L’han… Llegeix més»

CleanAir@schools

Aquest curs 5è participem en el projecte CleanAir@schools. El que hem fet fins ara és estudiar la composició de l’aire i la contaminació atmosfèrica: els tipus de contaminants (gasos i partícules en suspensió), les fonts de contaminació i els efectes sobre la salut. Després hem… Llegeix més»

Escolta’m

L’alumnat de 5è està gaudint d’uns tallers que ens fan un grup d’estudiants d’integració social. El que estem abordant amb aquesta activitat és la manca d’eines que tenen els infants oïdors per comunicar-se amb els seus companys/es amb dificultats d’audició. L’objectiu és visibilitzar la llengua… Llegeix més»

Padrins i padrines

Dijous els nens i nenes d’I5, acompanyats i acompanyades de sol i ombra, gespa i sorra, parc i figures gegants plenes de colors, vam gaudir d’un dia amb els padrins i padrines. Vam compartir moments molt bonics que ens van ajudar a conèixer-nos més i ens ho vam passar d’alló més bé!

Us deixem un recull d’imatges.

Els espais a Cicle Inicial

Aquest trimestre els nenes i nenes de cicle inicial hem començat els espais. Estem molt contents perquè poden treballar amb tots els companys/es de cicle i ens ho passem molt bé treballant en equip.

Els espais que fem són :

-Let’s make art
-Juegos matemáticos y robótica
-Jo, l’altre i el món
-Scratch Junior
-Jocs i construccions
-Fem ciència

Aquí us deixem un petit recull.

El 8M a Cicle Superior

El passat divendres, com no podia ser d’altra manera, l’alumnat de Cicle Superior va realitzar diferents activitats amb motiu de la commemoració del Dia de la Dona.
Tots plegats vam veure el videoclip “Te’n podria dir mil” que aborda el tema de les dones silenciades de… Llegeix més»