“Viure!”, un teatre de 3r ple d’emocions

Els nens i nenes de 3r han representat l’obra de teatre “Viure!”, basada en la pel·lícula “Del Revés” (2015) on s’explica la història de Ridley, una nena d’onze anys que canvia de ciutat, d’escola, d’amics… Intenta habituar-se a aquesta nova vida, guiada per les seves emocions: l’Alegria, la Por, la Ira, el Fàstic i la Tristesa. Totes són són importants i necessàries. Els actors i actrius ho van fer genial i han representat l’obra en llengua de signes!

1. Sonia Salcedo Oliver

Ús felicito, per què vàreu realitzar una obra espectacular. La representació va ser molt emotiva, amb molt d’esforç pels alumnes i el professorat. Ja que va ser amb llengua de signes, això es requeria doble esforç. Moltes gràcies.