EDC (Estratègia digital de centre)

Estem en un present generalment informatitzat, però s’ha de tenir en compte que no tots som usuaris amb alts coneixements en el seu ús i no tots en fem un ús adequat. “A la societat d’Internet, el més complicat no és navegar, sinó saber on anar, on buscar el que es vol trobar i què fer amb el que es troba. I això requereix educació.” Castells(2009).

Per això potenciem l’ús didàctic de les tecnologies en el procés d’ensenyament i aprenentatge, amb l’objectiu que els alumnes assoleixin de manera inclusiva i respectant tots els ritmes d’aprenentatge la competència digital. Amb aquest increment de l’ús de les tecnologies es vol modificar la manera d’aprendre, d’accedir al coneixement. Es tracta de què els alumnes s’apoderin del seu aprenentatge i els docents acompanyin aquest procés a partir de la renovació pedagògica–tecnològica.

EDC (Estratègia Digital de Centre)