Voluntariat lingüístic en anglès: una forma de participació educativa en la Comunitat d’Aprenentatge

Quan al 2017 la nostra Comunitat d’Aprenentatge va somiar el centre educatiu que volia per al futur, un dels somnis més repetits era aconseguir que l’anglès fos una llengua vehicular i amb ús real en la vida escolar. Amb el propòsit d’aconseguir aquesta fita, la Comissió Mixta de Valors, Pedagogia i Filosofia —a través d’una de les seves subcomissions— va proposar a la direcció de l’escola que, dins de l’oferta anual de participació educativa de la comunitat, s’inclogués en el catàleg el voluntariat lingüístic en anglès.

En total, a data d’avui, disposem de 5 voluntaris i voluntàries, que posen el seu talent a disposició dels infants de 1r, 2n, 4t, 5è i 6è, a través d’activitats que requereixen de l’ús oral de la llengua anglesa.

Des del Departament d’Anglès us volem donar les gràcies a totes i tots els que heu fet possible que aquest somni fos una realitat ben viva.

Thank you very much!

Quan al 2017 la nostra Comunitat d'Aprenentatge va somiar el centre educatiu que volia per al futur, un dels somnis més repetits era aconseguir que l'anglès fos una llengua vehicular i amb ús real en la vida escolar. Amb el propòsit d'aconseguir aquesta fita, la Comissió Mixta de Valors, Pedagogia i Filosofia -a través d'una de les seves subcomissions- va proposar a la direcció de l'escola que, dins de l'oferta anual de participació educativa de la comunitat, s'inclogués en el catàleg el voluntariat lingüístic en anglès.En total, a data d'avui, disposem de 4 voluntaractivitats en què les persones voluntàries posen a l’abast de l’alumnat el seu coneixement de la llengua anglesa per explicar contes i materials, i per participar en jocs.

voluntariat lingüístic en anglès comunitat d'aprenentatge