LA CASTANYERA MÉS ROCKERA

Falta molt poc per celebrar la festa de la Castanyada… I es que a l’escola ja tenim ganes de menjar castanyes i panellets, cantar, ballar i fer gresca!
Per això, per anar fent boca… Comencem a escoltar la cançó de la Castanyera Rockera a l’escola.
A més, tots els alumnes de l’escola estem preparant amb molta il·lusió les cançons de tardor que cantarem a la festa de la Castanyada, des de les més tradicionals que no hi poden faltar fins les més modernes.
Esperem que vingueu a cantar amb nosaltres i a passar un dia ple de música i castanyes!