Acollida curs 23/24

DESCRIPCIÓ DEL SERVEI

Va adreçat a aquelles famílies que per diferents motius es troben en la necessitat de portar els seus fills/es a l’escola abans de l’inici d’aquesta.

Concessionari del servei: Aquest servei l’organitza l’AFA de l’Escola a través d’una empresa de serveis de lleure, en el nostre cas a Àpats Sans, S.L

Objectius:

• Oferir als nens i nenes un espai agradable i enriquidor mentre esperen l’inici de la jornada escolar.
  • Proporcionar recursos lúdics per a fer aquesta estona més amena.
  • Fomentar un ambient agradable i distès entre els participants.
  • Estimular una actitud positiva davant un nou dia.
  • Oferir un esmorzar saludable

Funcionament:

Aquest servei és un temps de benvinguda i una estona de convivència abans de l’inici de la jornada escolar. Per fer que aquest temps sigui el màxim d’entranyable dividirem el menjador en tres espais diferents, un per a esmorzar, un per estudiar i/o fer deures els alumnes més grans i un altre per a jugar als jocs de taula, llegir contes o pintar amb els materials que hi ha al menjador.

Durada: D’acord amb el calendari escolar de l’alumnat.

Horari

De 7:30h a 8:30h del matí. Cal que qui els acompanyi ho faci fins dins el menjador. Hi ha l’opció de Servei Express de 8:15h a 8:30h, en aquest cas, els alumnes han de venir a l’escola esmorzats de casa.

Intoleràncies i al·lèrgies: Les intoleràncies i al·lèrgies s’han de comunicar a la Coordinadora Interna del menjador.

CURS 2023/2024!!!

• L’acollida de migdia i tarda estarà subjecta a la demanda de les famílies, a les quals es consultarà pròximament.