La Mostra Sambori a 4t

Els infants de 4t, durant aquest curs, han participat en la primera Mostra Sambori de creacions culturals. Aquesta mostra té com a finalitat interpel·lar al conjunt d’infants i joves del país perquè, acompanyats dels seus referents educatius, descobreixin el seu camí com a creadors, i puguin fer visibles projectes culturals creats col·lectivament des de l’escola. La temàtica de la creació, és lliure, sempre que es fomentin valors per a una societat activa, crítica, integradora i cívica.

En el cas dels infants de 4t, han gaudit amb molt d’entusiasme d’unes sessions amb el Joel Prieto, membre de Versembrant. Durant aquestes sessions, els infants de 4t han pogut pensar i crear la lletra, per interpretar dues cançons en català amb una base rítmica de rap. Com no podia ser d’una altra manera, ha estat procés d’una activitat de llarga durada i transversal, on la música també té un gran paper.

A més, durant aquests dies, aprofitem les cançons creades per l’alumnat per escoltar-les quan entrem a l’escola!

Aquí teniu els vídeos de tot el procés, on podreu escoltar el rap final de cada classe:

VÍDEO 4t A

VÍDEO 4t B