WEB INFORMACIÓ I RESERVA: CURS 2019-2020 LLIBRES ,ROBA I EXTRAESCOLARS

AMIPA són les sigles d’Associació de Mares i Pares d’Alumnes. La junta directiva n’és la responsable i és la que coordina les diverses activitats.

Som persones que dediquem part del nostre temps lliure en organitzar activitats que beneficien el conjunt d’alumnes de l’escola.

Email: amipa.alberichicasas@gmail.com o socisamipa@alberichicasas.com

HORARI D’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES 2019/20:

Jornada lectiva: Dilluns, dimarts, dimecres i divendres 8:30h a 12:30h. Dimarts i Dijous: 15:00h a 17:00h

Jornada no lectiva: De dilluns a divendres : 8:30h a 12:30h

Ser de l’AMIPA no implica només una qüestió econòmica (gratuïtat d’activitats, descomptes, etc.) o pràctica (accés als serveis d’extraescolars o acollida de matí), sinó també, i sobretot, que com a col·lectiu tinguem una representació activa dins la comunitat educativa i una implicació més profitosa en el procés educatiu dels nostres fills/es.
Com més socis siguem, més representarem la globalitat de les famílies de l’escola. L’AMIPA és el millor marc per poder representar i debatre la diversitat de les idees de pares i mares.

QUE FA?

• Representa les mares i els pares dins i fora de la Comunitat Educativa, canalitzant les iniciatives i suggeriments que se li aporten.
  • Participa en les activitats socials i culturals organitzades a nivell municipal que puguin ser d’interès per a l’Escola (Pla d’Entorn, Bus a Peu…).
  • Forma part del Consell Escolar.
  • Forma part del Pla Català de l’Esport.
  • Organitza les activitats extraescolars ( Tornejos i Trobades Esportives).
  • Col·labora en festes i actes culturals de l’Escola, (la castanyada, el carnaval, Sant Jordi…).
  • Organitza la cloenda de les extraescolars.
  • Col·labora amb altres AMIPA d’altres Escoles.
  • I molt més…

COM ES FINANCIA?

• Amb les quotes de socis de l’AMIPA.
  • Amb subvencions.
  • Amb donacions i col·laboracions puntuals (manualitats dels alumnes per Sant Jordi, per la festa d’entrepans o pastissos, …)
  • Amb les quotes de les activitats que organitza (acollida, extraescolars…)

ALTRES SERVEIS

• Gestió del menjador escolar i acollides.
  • Suministrament dels llibres i equipació esportiva als socis de l´Amipa.
  • Pots reservar l’espai del pati per celebrar festes d’aniversaris.