DIARI DE LES MOBILITATS ERASMUS+

L’escola ha desenvolupat en els darrers 3 cursos dos projectes Erasmus+ KA1: “Un sueño de futuro: creemos una escuela nueva, dinámica y motivadora”, ja finalitzat; i “L’alumne en el centre de l’aprenentatge: siguem competents, siguem diferents”. El SEPIE (Servicio Español Para la Internacionalización de la Educación) els va aprovar,… Llegeix més»

VINGA VINGA… QUE ARRIBA LA TRINCA!!!

I així d’animats i alegres entrarem aquests dies per a celebrar un altre aniversari:  els 50 anys de vida de LA TRINCA, aquest grup tan nostre i que tantes rialles va aconseguir en uns temps estranys, quan allò que ningú gosava dir de paraula,… Llegeix més»

Colònies a ‘La Manreana’ 2n i 3r

Els nens i nenes de 2n i 3r, durant els dies 24, 25 i 26 d’abril van anar de colònies a Juneda (Lleida), a la casa de colònies de la Manreana.
Us deixem un recull de les fotografies clicant a la imatge.