The Case of the Missing Pet III

Aquesta setmana de projecte, el Marco ens ha desvetllat que no som l’única escola que l’estem ajudant a trobar la seva mascota, en Mr Poppy. Hi ha nens i nenes d’escoles d’altres països que també van decidir que volien convertir-se en detectius i trobar l’elefant… Llegeix més»

The Case of the Missing Pet II

L’alumnat de 1r i 2n continuem participant en el projecte col·laboratiu “The Case of the Missing Pet” ajudant al Marco, un noi de Liverpool, a trobar la seva mascota, en Mr Poppy. Ja portem diverses setmanes realitzant els reptes que ens envia el Marco a… Llegeix més»

Halloween party

Avui hem organitzat unes activitats i jocs en anglès relacionades amb la festivitat de Halloween. Aquestes s’estan duent a terme durant tot el matí alternant els diferents grups.
L’objectiu d’aquesta jornada és, d’una banda, promoure l’ús oral de la llengua anglesa, normalitzant-ne el seu ús dins… Llegeix més»

Setmana Bio a l’escola

La setmana passada vam celebrar per segon any, la setmana Bio a l’escola.

La Setmana Bio a l’escola és l’apartat de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica dedicat a la comunitat educativa. El seu objectiu és donar a conèixer la producció agrària i l’alimentació ecològiques… Llegeix més»