POP TO THE SHOPS

Els alumnes de 1r hem dedicat bona part de les sessions d’Anglès d’aquest trimestre a desenvolupar el tema del projecte de la Comunitat de Mitjans que va sorgir a partir de la pregunta “Com ho podem fer per a què tothom mengi bé?”
Així doncs, l’alimentació… Llegeix més»

I aquestes dies entrem amb LADY GAGA.

Aquest cop la nostra compositora és ni més ni menys que Lady Gaga, i a més per partida doble, per ser dona compositora i per haver guanyat l’Òscar a la millor cançó del 2019 per “Shallow”. Ella n’és la compositora i també la intèrpret… Llegeix més»

Els infants de P5 experimenten amb el sons

Aquest dilluns, l’alumnat de P5 va gaudir d’un taller musical anomenat GLOBUS 2.0 al Caixaforum de Tarragona. Vam poder tocar petits instruments fets a mà que simulaven el vent, el mar, la pluja, els animals… I és que els sons ens expliquen històries!
Però el que… Llegeix més»