I aquestes dies entrem amb LADY GAGA.

Aquest cop la nostra compositora és ni més ni menys que Lady Gaga, i a més per partida doble, per ser dona compositora i per haver guanyat l’Òscar a la millor cançó del 2019 per “Shallow”. Ella n’és la compositora i també la intèrpret… Llegeix més»

Els infants de P5 experimenten amb el sons

Aquest dilluns, l’alumnat de P5 va gaudir d’un taller musical anomenat GLOBUS 2.0 al Caixaforum de Tarragona. Vam poder tocar petits instruments fets a mà que simulaven el vent, el mar, la pluja, els animals… I és que els sons ens expliquen històries!
Però el que… Llegeix més»

21 de febrer, dia de la LLengua Materna

Cada any el dia 21 de febrer es commemora el Dia Internacional de la Llengua Materna. Durant aquests dies s’han realitzat activitats per conèixer i valorar les diferents llengües que parlen els infants de l’escola. S’ha convidat a les famílies i a altres alumnes a… Llegeix més»