Informació

AMIPA són les sigles d’Associació de Mares i Pares d’Alumnes. La junta directiva n’és la responsable i és la que coordina les diverses activitats.

Som persones que dediquem part del nostre temps lliure en organitzar activitats que beneficien el conjunt d’alumnes de l’escola.

Email: amipa.alberichicasas@gmail.com

El nostre HORARI D’OFICINA 2017-18 és:

Matí de 8:30 h a 9:00 h.

Tarda de 16:30 h a 17:00 h.

Ser de l’AMIPA no implica només una qüestió econòmica (gratuïtat d’activitats, descomptes, etc.) o pràctica (accés als serveis d’extraescolars o acollida de matí), sinó també, i sobretot, que com a col·lectiu tinguem una representació activa dins la comunitat educativa i una implicació més profitosa en el procés educatiu dels nostres fills/es.
Com més socis siguem, més representarem la globalitat de les famílies de l’escola. L’AMIPA és el millor marc per poder representar i debatre la diversitat de les idees de pares i mares.

QUE FA?

• Representa les mares i els pares dins i fora de la Comunitat Educativa, canalitzant les iniciatives i suggeriments que se li aporten.
  • Participa en les activitats socials i culturals organitzades a nivell municipal que puguin ser d’interès per a l’Escola (Pla d’Entorn, Bus a Peu…).
  • Forma part del Consell Escolar.
  • Forma part del Pla Català de l’Esport.
  • Organitza les activitats extraescolars i el servei d’acollida matinal.
  • Col·labora en festes i actes culturals de l’Escola, (la castanyada, el carnaval, Sant Jordi…).
  • Organitza la festa dels avis, la cloenda de les extraescolars i la festa de fi de curs.
  • Compra materials i/o equipaments per l’escola.
  • Col·labora en el finançament de les colònies de fi de curs dels alumnes de cicle mitjà i cicle superior.
  • Gestiona l’elaboració de l’orla de 6è i la regala als nens i nenes socis.
  • Col·labora amb altres AMIPA d’altres Escoles.
  • I molt més…

COM ES FINANCIA?

• Amb les quotes de socis de l’AMIPA.
  • Amb subvencions.
  • Amb donacions i col·laboracions puntuals (manualitats dels alumnes per Sant Jordi, per la festa d’entrepans o pastissos, …)
  • Amb les quotes de les activitats que organitza (acollida, extraescolars…)