Menjador

El Consell Comarcal del Baix Camp va aprovar, per acord de la Junta de Govern de 4 de juny de 2013, autoritzar a l’AMIPA de l’Escola Doctor Alberich i Casas de Reus la gestió del servei de menjador escolar a partir del curs 2013/14.

L’empresa contractada per desenvolupar el servei al centre és: “Serveis a menjadors col·lectius M.F., S.C.P.”

L’horari del menjador és de 12.50 a 15.00 hores pels alumnes de P3 i de 13.00 a 15.00 hores per la resta d’alumnes de l’escola.

Durant el període de jornada continuada i jornades en les que el centre finalitza la seva activitat a les 12.30, l’horari del menjador és de 12.20 a 15.00 hores pels alumnes de P3 i de 12.30 a 14.30 hores per la resta de l’escola.

Si voleu consultar el menú del mes ho podeu fer clicant aquí: http://menjadorsmf.es

En cas de necessitar fer alguna consulta puntual sobre el dia a dia del menjador (dietes, no assistència, venda de tiquets…), adreceu-vos a la coordinadora del centre (Sílvia) cada dia de 8.30 h a 9.00 h o al telèfon de l’escola: 977332362.

En cas de dubte sobre el funcionament general del menjador, suggeriments de millora, queixes que es detectin durant l’estona de dinar o amb les activitats que es realitzen durant l’espai de descans…, adreceu-vos a l’e-mail de l’AMIPA: amipa.alberichicasas@gmail.com