FAIG

El Programa FAIG és una oportunitat per crear entorns d’aprenentatge amb sentit, on posar l’alumnat al centre, sentint la seva veu per a crear un món millor on viure i conviure. L’aprenentatge amb sentit és aquell que connecta amb la vida dels aprenents i amb la resolució de problemes del món real vinculats amb les persones i el planeta, el qual esdevé significatiu, perdurable i transferible a altres situacions i contextos.

Eixos d’Innovació FAIG. Un programa intensiu per a la transformació educativa:
– Aprofundir i consolidar l’Aprenentatge per Projectes com a línia pedagògica de centre.
– Vincular els projectes de treball amb els desafiaments socials de les persones i el planeta, perquè esdevinguin Projectes d’Aprenentatge amb Sentit per a l’alumnat.
– Integrar el “maker” i les possibilitats creatives de la fabricació digital en els Projectes d’Aprenentatge amb Sentit, possibilitant que l’alumnat doni respostes innovadores a les necessitats i reptes de l’entorn.