Espai de migdia 20/21

El Consell Comarcal del Baix Camp va aprovar, per acord de la Junta de Govern de 4 de juny de 2013, autoritzar a l’AMIPA de l’Escola Doctor Alberich i Casas de Reus la gestió del servei de menjador escolar a partir del curs 2013/14.

L’empresa contractada per desenvolupar el servei al centre és: “Serveis a menjadors col·lectius M.F., S.C.P.”

L’horari del menjador és de 12.50 a 15.00 hores pels alumnes de P3 i de 13.00 a 15.00 hores per la resta d’alumnes de l’escola.

Durant el període de jornada continuada i jornades en les que el centre finalitza la seva activitat a les 12.30, l’horari del menjador és de 12.20 a 15.00 hores pels alumnes de P3 i de 12.30 a 14.30 hores per la resta de l’escola.

Si voleu consultar el menú del mes ho podeu fer clicant aquí: http://menjadorsmf.es

En cas de necessitar fer alguna consulta puntual sobre el dia a dia del menjador (dietes, no assistència, venda de tiquets…), adreceu-vos a mfmenjadors@gmail.com  o al telèfon de l’escola: 977332362.

En cas de dubte sobre el funcionament general del menjador, suggeriments de millora, queixes que es detectin durant l’estona de dinar o amb les activitats que es realitzen durant l’espai de descans…, adreceu-vos a l’e-mail de l’AMIPA: amipa.alberichicasas@gmail.com

Si voleu veure les fotografies de tot allò que fem al menjador, cliqueu aquí.

AVIS IMPORTANT ESPORÀDICS I ACOLLIDES!!!!

Benvolgudes famílies,

CIRCULAR INICI CURS I FORMES DE PAGAMENT: circular menjador inici alberich 2020-2021 (2)

ESPORÀDICS:

Horari de 8:30 a 9:30 Confirmació d’assistència dels esporàdics ( sempre que sigui posible avisar amb dies d’antelació, per acollides OBLIGATORI 2 dies antelació )

Podreu comprar els tiquets per TPV virtual en un enllaç que trobareu des de http://menjadorsmf.es

La monitora lliurarà al nen el pack dels tiquets un cop rebut la confirmació del pagament.

Donada la situació excepcional no podrem incloure infants en acollida SENSE AVISAR AMB 48h.(mínim) d’antelació.

Atentament,
Amipa i Comunitat Educativa Alberich i Casas