Espai de migdia

El Consell Comarcal del Baix Camp va aprovar, per acord de la Junta de Govern de 4 de juny de 2013, autoritzar a l’AFA de l’Escola Doctor Alberich i Casas de Reus la gestió del servei de menjador escolar a partir del curs 2013/14.

En el següent enllaç podeu trobar tots els menús mensuals

L’empresa contractada per desenvolupar el servei al centre és: “Àpats Sans,S.L.”

L’horari del menjador és de 12.50h a 15.00h pels alumnes d’I3 i de 13.00h a 15.00h per la resta d’alumnes de l’escola.

Durant el període de jornada continuada i jornades en les quals el centre finalitza la seva activitat a les 12.30 h, l’horari del menjador és de 12.20 h a 14:30 pels alumnes de P3 i de 12.30 h a 14.30 h per la resta de l’escola.

Si voleu consultar l’espai personal del centre ho podeu fer clicant aquí.

En cas de necessitar fer alguna consulta puntual sobre el dia a dia del menjador (dietes, no assistència, venda de tiquets…), adreceu-vos a menjadoralberich@gmail.com   o al telèfon en horari d’escola 644865052.

En cas de dubte sobre el funcionament general del menjador, suggeriments de millora, queixes que es detectin durant l’estona de dinar o amb les activitats que es realitzen durant l’espai de descans…, adreceu-vos a l’e-mail de l’AMIPA: afa@alberichicasas.com

AVIS IMPORTANT ESPORÀDICS I ACOLLIDES!!!!

Benvolgudes famílies,

CIRCULAR INICI CURS I FORMES DE PAGAMENT: circular menjador inici Alberich 2022-2023

ESPORÀDICS:

Horari de 8:30h a 9:30h Confirmació d’assistència dels esporàdics

COMPRA DE TIQUETS

• Podreu comprar tiquets per TPV virtual en el vostre espai personal.