Autobús al Liceu

Benvolgudes famílies de l’Alberich :

Suposo que ja us ha arribat la informació, però sempre hi ha alguna d’aquestes circulars que desapareixen miraculosament. El dia 7 d’octubre una de les corals de l’escola actuarà al Gran Teatre del Liceu de Barcelona. I és per aquets motiu que l’escola organitza un autobús per assistir-hi, sense cost, per a què vingui quanta més gent millor. Això si, cal comprar unes entrades que es poden comprar o bé a SERVICAIXA, o a través de www.ticketmaster.es. L’hora de sortida serà cap a les 13 h, i el concert comença a les 19 h. Si algú hi està interessat, cal que passi per secretaria abans del divendres 28 per tal de reservar les places de l’autobús. Gràcies !!!