De camí al cel, de camí al Liceu !!!

Quina il·usió! Tots estem superemocionats, els mestres, les famílies i espero que sobretot els cantaires, perquè sou els veritables protagonistes d’aquest somni! Us deixo una versió de la cançó que van fer els vostres companys del curs 2009-2010. Que , si més no, ens ho passem tan bé com ells! Petons!

1. M Rosa Vendrell

solsament donarles gracies per tot aquest montatge, desde l’escola per posar l,autobus per poder anar les families, com no a la Montse per fer posible de escoltar al nostre fill al liceo amb tots els seos companys, ha sigut fantastic, crec que ni els nens ni les families que o em disfrutat no oblidarem mai aquest moments.
    com no tambe escoltar les altres corals i aquells mestres tant entregats donanto tot per el que mes els hi agrada.
    una vegada mes, MOLTES GRACIES.