Hem encetat un nou curs…

Hem encetat un nou curs, els anys passen sense quasi adonar-nos-en, i ja som al 2012-2013!!! Vosaltres cada cop més grans, i nosaltres cada cop més escarransits, però què hi farem! Per això, hem decidit començar el curs amb una cançó que aquests dies s’ha escoltat molt, i que en sentir-la ens fa pensar en llibertat, però sobretot en com en som de poderosos quan unim els nostres esforços. Si, estem parlant de “L’estaca”, aquesta cançó que ha traspassat fronteres, i que s’ha convertit en Himne. Preguntant-li al Lluís Llach que sentia quan escoltava la seva cançó, va contestar que sentia que ja no era seva, que ja s’havia convertit en una cançó del poble. Fantàstic, com sempre, Lluís Llach.