Informació del PTT

Divendres vam gaudir de la visita de les dues responsables dels PTT. Ens van fer una xerrada, tot explicant-nos detalls d’aquest tipus de formació.

El Pla de Transició al Treball (PTT) és un programa adreçat a joves de 16 a 21 anys que no hagin aconseguit el títol de la ESO i està organitzat pel Departament d’Ensenyament i l’Ajuntament d’Arenys de Mar en col·laboració amb la Diputació de Barcelona.

Aquest programa integra mòduls de formació general per a l’adquisició de competències instrumentals bàsiques i mòduls de formació professional, que inclouen classes de pràctiques alternades amb pràctiques en centres de treball.

La durada és d’un curs escolar (de setembre a juny) amb un seguiment posterior d’un any per facilitar la continuïtat formativa i la inserció laboral dels alumnes.

Arenys de Mar ofereix dos cursos inclosos dins dels PTT: “Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic”, i “Auxiliar en treballs de fusteria i instal·lació de mobles”.

Les inscripcions per a aquests cursos es faran el mes de maig, al Centre Cultural Calisay (Riera Pare Fita 31, telèfon 93 795 95 02).

Per qualsevol consulta d’orientació, us podeu adreçar al Departament d’Orientació i Psicopedagogia de l’Institut Els Tres Turons.