Ja estem en marxa!

Comencem un nou curs!

Desprès del merescut període estiuenc, ja ens hem posat tots en marxa.

Encetem el nostre tercer any a l’Institut de Nàutica de Barcelona amb molta il·lusió i energia.

Aquest últim curs, ha estat l’any de la consolidació del INB al sector Nàutic, i estem molt orgullosos de la feina feta per tota la comunitat educativa: Setmana Blava, participació al Saló d’Ensenyament amb un vaixell, primers alumnes de dual titulats,….

Fruit d’aquesta bona feina, el Consorci d’Educació ha ampliat grups en FP i en esports, i ens ha dotat de nou professorat i PAS, així que comencem amb més energia encara!

Estem ja doncs a ple rendiment, els reptes que ens hem proposat per aquest any son:

• Certificar-nos amb la ISO 9001.2015
  • Iniciar les nostres primeres estades al estranger, per a que alguns dels nostres alumnes facin la FCT a altres països europeus
  • Consolidar les millores metodològiques a les aules (ABP)
  • Continuar amb les aliances i convenis amb el sector i les institucions

Gràcies a la bona feina feta per tothom, aquest curs hem crescut en grups, matricula, docents i PAS.

Així que bona feina a tothom!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *