Instal·lacions

El centre disposa d’una excel·lent ubicació a les instal·lacions del Port de Barcelona.

L’Institut de Nàutica de Barcelona disposa de tres edificis principals:

• la Seu oficial, en la qual s’emplaçaran els espais generals del centre (secretaria, direcció i aulari general), al carrer de l’Escar, núm. 6-8. Aquest edifici està compartit amb altres empreses i institucions (Ajuntament de Barcelona, Facultat de Nàutica, empreses nàutiques, etc.)
  • l’Escola Drassana, en la qual s’ubicaran els tallers de manteniment de iots (pintura, laminació, fusteria, electricitat, comunicacions, veleria…), al passeig de Joan de Borbó, núm. 100.
  • una nau (Nau Fundació) dedicada a la preparació de projectes d’embarcacions i com a complement de l’Escola Drassana (taller de motors i metàl·lic). Aquest edifici el compartim amb la Fundació FNOB

Per altra banda, part de les activitats pràctiques dels ensenyaments esportius es duran a terme en altres espais (piscines, platja, clubs de vela…), ubicats tots ells en les rodalies del centre, com ara el Club Natació Atlètic-Barceloneta, el Club Natació Barcelona o el Centre Municipal de Vela

situacio

baixa (1)

INB has three buildings

• Headquarters (Seu) (C/ Escar 6-8) you can find school administration on the ground and first floor, and we have all the classrooms on the second floor.

This Building has other facilities such as the Center of nautical resources, Barcelona City Council, business accelerator and some of the Universitat Politècnica de Catalunya facilities.

• Shipyard School (Escola Drassana). We have all the workshops to provide practical training in fiber glass, wood, engines, electricity and so o. (5 min, just opposite the Club Natació Barcelona)
  • Industrial Plant (Nau Fundació). Industrial plant to develop boat projects and some fiber glass or engineering workshops.
Edifici Consorci El Far © Consorci El Far- M.l Medir
Seu principal