Nou període de matrícula Cicles Esportius!

Hem obert un nou període de preinscripció i matrícula dels cursos següents:
Grau Mitjà SALVAMENT I SOCORRISME (CICLE FINAL)
Grau Mitjà CICLE INICIAL obert a tot els esports (Vela, Busseig, Salvament i Socorrisme i per l’alumnat d’ AAFE)
BLOC COMÚ (CICLE FINAL) INTENSIU! (Vela, Busseig, Salvament i Socorrisme)… Llegeix més»

Saló Nàutic de Barcelona 2018

Un any més s’ha desenvolupat el Saló Nàutic de Barcelona, i com cada any, l’alumnat de l’Institut de Nàutica de Barcelona ha visitat i ha participat en aquest gran saló.
Durant les diferents jornades, l’alumnat del centre ha aprofitat per participar de les múltiples activitats i… Llegeix més»

Instruccions inici de curs 2018-2019

Presentació/reunió inicial a l’alumnat
Aquesta reunió es considera inici de curs i per tant és molt important que tot l’alumnat hi assisteixi, inclòs l’alumnat de Salvament i Socorrisme preinscrit al centre i que farà la prova a setembre-octubre.
1ª part: presentació general a càrrec de l’equip directiu:… Llegeix més»

Projecte Erasmus + a França

L’alumne de 2n curs del cicle de Grau Mitjà de Manteniment de Vaixells de l’Institut de Nàutica, Jean Michel Parrot, està finalitzant les seves pràctiques d’empresa (FCT) a l’estranger, gràcies a la beca concedida dins del projecte Erasmus +.… Llegeix més»

Rumb a Itàlia “avanti tutta”