Rumb a Itàlia “avanti tutta”

Els alumnes de Grau Superior de Sistemes de navegació han tingut l’oportunitat de fer una estada a l’Spezia (Italia) on han pogut gaudir d’una bona experiència a l’hora que han conegut diferents maneres treballar en el sector de la nàutica. … Llegeix més»

III Concurs d’Idees Emprenedores

Per tercer any consecutiu, des de l’Institut de Nàutica de Barcelona s’ha realitzat el III Concurs d’Idees Emprenedores. En aquest concurs s’intenta potenciar la creativitat i l’emprenedoria de l’alumnat de l’INB, el qual ha de pensar una idea, l’ha de treballar, i finalment l’ha de desenvolupar en forma de projecte emprenedor.… Llegeix més»

Nou projecte Acadèmic Erasmus +

Us volem informar i fer particeps que hem iniciat un nou projecte europeu, dintre del programa Erasmus + (K2).
Tal i com tenim en les nostres línies estratègiques, la internacionalització dels estudis és fonamental en el mon nàutic, i per això hem apostat per a participar… Llegeix més»

Ja som centre ISO9001:2015 !!!

Us volem informar que amb molt d’esforç i orgull, hem superat l’auditoria certificadora (TÜV) per a ser centre que compleix els estàndards de qualitat, i ja som per tant centre ISO9001:2015.
Ha estat tot un repte aconseguir amb només dos anys i mig desprès del nostre… Llegeix més»

Portes Obertes 2018

Anem preparant motors per al curs 2018-19, i els propers 24 i 25 d’abril farem la jornada de Portes Obertes, on esteu convidats alumnes i famílies per a conèixer de primera mà quí som i què us podem oferir: estudis, horaris, modalitats, espais i instal·lacions,… Llegeix més»