Borsa de Treball

L’Institut de Nàutica de Barcelona, seguint el seu decidit objectiu de donar el millor servei a les empreses i entitats del sector nàutic, ofereix un servei de Borsa de Treball per a poder connectar les demandes laborals del sector amb els alumnes i ex-alumnes del nostre Institut

• Com faig el registre a la Borsa de Treball?

Registre per a alumnes:

Quan feu el registre, heu de tenir en compte que el programa filtra els candidats per les titulacions. Alguns de vosaltres que teniu mes d’una titulació/certificat, si es el cas, poseu totes les titulacions /certificats que teniu, aixi ampliareu el vostre ventall d’opcions, ja que sereu visibles per les empreses interessades en una titulació especifica.

Per exemple: Esports SOS GM Cicle Inicial + Esports SOS GM Cicle Final

(en aquest cas heu de posar les dos titulacions/certificats, ja que cadascuna us habilita per treballar en llocs i/o amb responsabilitats diferents.)

També us recomanem que introduïu el vostre CV actualitzat i una foto de perfil,

*Teniu una petita Guia d’us de la Borsa de Treball, on es detallen les titulacions que oferim al centre i sortides laborals.

Registre per a empreses:

Quan publiqueu una oferta de feina, heu de tenir en compte que el programa filtra els candidats per les titulacions, teniu una petita Guia d’us de la Borsa de Treball, on es detallen les titulacions i sortides laborals, per orientar-vos sobre quins candidats necessiteu en funció del lloc que necessiteu cobrir.

• Guia d’ús de la Borsa de Treball

Aquest document és una petita guia per a les empreses o entitats, i per els alumnes o ex-alumnes que vulguin utilitzar la nostra Borsa de Treball. Es molt recomanable que li feu una ullada abans de registrar-vos.

Guia d’ús Borsa de Treball

• Accés a  la Borsa de Treball

I aquest és el link de l’accés a la nostra Borsa de Treball

Accés Borsa de Treball