NOVETAT!! Matrícula alumnat admès preinscripció Cicle Inicial de Vela amb aparell fix i lliure Març 2024

A continuació podreu consultar els llistat d’alumnes preinscrits per a estudis esportius Cicle Inicial de Vela que es farà al març.

Llistat definitiu d’alumnes preinscrits Cicle Inicial Vela Març 2024

Important: com hi hagut menys preinscripcions que places ofertades, tot l’alumnat preinscrit que compleixi amb els requisits acadèmics d’accés és podrà matricular dins les dates indicades.

Trobareu tota la documentació per fer la matrícula, que haureu d’enviar al correu del centre (a8074847@xtec.cat), aquí.

Informació clau:

Oferta de places: 60

Preinscripció: de l’ 1 al 16 de febrer

Llistat admesos: 23 de febrer

Matriculació: del 26 al 29 de febrer

Horari del curs:

Bloc Comú – del 4 al 21 de març en distribució curricular flexible (amb classes presencials i no presencials) en torn de tarda de 15 a 21:30 hores

Bloc Específic – del 25 de març al 6 de maig en distribució curricular flexible (amb classes presencials i no presencials) en torn de tarda de 15 a 21:30 hores

Trobaràs tota la informació que necessites per fer la teva inscripció aquí