Procés Acredita’t

NOVETATS:

Vacants lliures del procés Acredita’t per a les QP de salvament i Socorrisme, de Condicionament Físic i d’instrucció en Ioga: 40 vacants

Requisits de participació:

Estar inscrit en les QP esmentades en el procés Acredita’t 2019-2020

– Data límit per inscriure’t en aquest procés fora de termini, divendres 14 de febrer

Publicació de la LLISTA DEFINITIVA d’admesos i exclosos a la FASE D’ASSESSORAMENT (7 de febrer) 

QP Salvament i Socorrisme

QP Condicionament Físic i Ioga

Si voleu el resum de la Reunió informativa grupal feu clic aquí

Publicació de la LLISTA PROVISIONAL d’admesos i exclosos a la FASE D’ASSESSORAMENT (31 de gener) 

 QP Salvament i Socorrisme

QP Condicionament físic i ioga

El període de reclamacions és el 3, 4 i 5 de febrer en horari de secretaria de l’Institut de Nàutica.

 

Convocatòria d’avaluació i acreditació de competències professionals 2019-2020 (àmbit activitats físiques i esportives)

Aquest curs acadèmic 2019-2020 s’iniciarà amb un nou procés d’avaluació i acreditació de competències professionals. Tota la informació general del procés la trobareu a la web: http://acreditat.gencat.cat/ca/index.html

Pel que fa a l’Àmbit de les activitats físiques i esportives i més concretament de la família del Salvament i Socorrisme, es convoquen 110 places amb seu a l’Institut de Nàutica de Barcelona. 

Si vols més informació sobre aquest procés relacionat amb el Salvament i Socorrisme pots fer click aquí

1. Calendari d’actuacions

 

 

 

 

 

—————————————————————————————————————————————————————————————-

Divendres 24 de gener

GESTIÓ LLISTA D’ESPERA

Un cop finalitzat el període de reclamació i publicada la llista definitiva d’admesos al Procediment Acredita’t a l’Institut de Nàutica de Barcelona, queden 27 vacants lliures per a les dues QP següents:

          Qualificació Professional de Condicionament Físic 

          Qualificació Professional de Instrucció de Ioga.

Els aspirants que aparegueu en la següent llista d’espera teniu la possibilitat d’optar a vacant. L’admissió es farà seguint de manera rigorosa l’ordre de la llista. En cas de seguir interessat/ada, consulteu el següent enllaç:

  • Aquelles persones que en la columna d’observacions aparegui “Documentació correcta“, podeu assistir directament a la reunió de dimecres 29 i fer la inscripció fins dijous dia 30, últim dia per fer-la.
  • Aquelles persones que en la columna d’observacions aparegui “Falta documentació o NO hi ha documentació“, disposeu fins al dijous 30 per aportar la documentació que us falta.

—————————————————————————————————————————————————————————————–

Del 21 al 30 de gener- INSCRIPCIÓ A LA FASE D’ASSESSORAMENT 

ÚNICAMENT ES PODEN INSCRIURE LES PERSONES ADMESES !

És imprescindible que en els dies indicats presenteu personalment a la secretaria de l’Institut de Nàutica, en l’horari establert:

  •  Sol·licitud d’inscripció al procés Acredita’t
  • Resguard de pagament (i documentació justificativa de l’exempció o bonificació, si escau)

Podeu consultar les dates de publicació del resultats a la fase d’inscripció en l’enllaç del calendari.

—————————————————————————————————————————————————————————————-

Dilluns 20/1/2020 – Publicació del llistat de Resultats Definitius Qualificació Professional Condicionament Físic i Ioga

LLISTAT D’ADMESOS En el cas d’aparèixer en aquest llistat, el següent pas és assistir a la reunió informativa en un dels dos torns proposats.

LLISTAT D’EXCLOSOS

LLISTA D’ESPERA Els aspirants que sou en aquesta llista, sereu contactats per estricte ordre del llistat en el cas que hi hagi vacants lliures.

——————————————————————————————————————————————————————————————

Divendres 10/1/2020– Publicació llistat de Resultats provisionals Qualificació Professional Condicionament Físic i Ioga

PUBLICACIÓ VACANTS: 62 vacants

LLISTAT D’ADMESOS En el cas d’aparèixer en aquest llistat, el següent pas és assistir a la reunió informativa en un dels dos torns proposats.

LLISTAT D’EXCLOSOS En el cas de les persones excloses heu de lliurar la següent documentació a la secretaria de l’institut de Nàutica de Barcelona en les dates del 13 al 17 de gener en horari d’atenció al públic:

LLISTA D’ESPERA Els aspirants que sou en aquesta llista és perquè ara mateix no hi ha vacant.  En cas que sí que n’hi hagi es contactarà en estricte ordre del llistat.  D’altra banda, aquells/es que apareixeu en aquest llistat com a Falta de documentació, tingueu-la preparada en cas que contactem amb vosaltres una vegada publicada la llista definitiva. 

RECORDEU: Requisits de participació: 3 anys d’experiència laboral amb un mínim de 2000h treballades en total o 300h de formació relacionada amb les competències professionals que es vulguin acreditar (en els darrers 10 anys transcorreguts abans del 28 de febrer de 2019)

——————————————————————————————————————————————————————————————

Sessió informativa de la fase d’assessorament i avaluació, podeu escollir data:

  • Dimarts 21/1/20  de 16.00h a 17.30h, a l’auditori de l’Institut de Nàutica (c.escar 6-8, 2a planta)
  • Dimecres 29/1/20 de 11.00h a 12.30h, a l’auditori de l’Institut de Nàutica (c.escar 6-8, 2a planta)

És molt convenient i important que assistiu a aquesta reunió, per tal de conèixer el funcionament del procediment i fer la inscripció a la fase d’assessorament.

Uns dies abans a la data de la reunió, tindreu disponible en aquest apartat tota la informació que es tractarà en la sessió.

Recordeu que únicament heu d’assistir a una de les dues dates establertes.

La inscripció a la fase d’assessorament serà del 21 al 30 de gener ambdós inclosos.

—————————————————————————————————————————————————————————————–

2/12/2019 – Publicació del llistat definitiu (Qualificació Professional Salvament i Socorrisme):

——————————————————————————————————————————————————————————————

30/10/2019 – Publicació del llistat provisional d’admesos i exclosos. (Qualificació Professional Salvament i Socorrisme):

En el cas de les persones excloses heu de lliurar la següent documentació  a la secretaria de l’institut de Nàutica de Barcelona en les dates 31 d’octubre, 5 o 6 de novembre (el 4 de novembre el centre romandrà tancat) en horari d’atenció al públic:

RECORDEU: Requisits de participació: 3 anys d’experiència laboral amb un mínim de 2000h treballades en total o 300h de formació relacionada amb les competències professionals que es vulguin acreditar (en els darrers 10 anys transcorreguts abans del 28 de febrer de 2019)

——————————————————————————————————————————————————————————————

Del 5/09/2019 al 19/09/2019 – Cal emplenar telemàticament la sol·licitud de preinscripció

Del 5/09/2019 al 25/09/2019 – Cal lliurar el model “Presentació de la documentació justificativa dels requisits de participació” i la documentació que l’acompanya a l’INB. Aquesta documentació s’ha de presentar presencialment (és molt important que porteu originals i fotocòpies de tota la documentació).

L’horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres de 9h a 13h, en cas de dubtes sobre el procediment ens podeu contactar a l’adreça acreditat@institutdenautica.barcelona

Canvi en la data de publicació: Per problemes tècnics es preveu la publicació del resultat provisional de preinscripció durant la segona quinzena d’octubre. Una vegada publicat el resultat provisional hi haurà tres dies hàbils per presentar reclamacions amb la documentació pertinent.

La documentació original s’haurà de presentar el primer cop que es vagi a l’Institut de Nàutica.

Si vols més informació sobre la documentació que has d’entregar pots fer click aquí

Requisits de participació: 3 anys d’experiència laboral amb un mínim de 2000h treballades en total o 300h de formació relacionada amb les competències professionals que es vulguin acreditar (en els darrers 10 anys transcorreguts abans del 28 de febrer de 2019)