Procés Acredita’t

Benvinguts/des al procés Acredita’t 2018/2019 amb seu a l’Institut de Nàutica de Barcelona (INB)

1. Llistats

29/11/2018Llistat definitiu d’admesos a la fase d’assessorament. Recordeu que heu de fer la consulta amb el vostre codi d’inscripció a la fase d’assessorament ( NO amb el codi de preinscripció al procés Acredita’t)

23/11/2018Llistat provisional d’admesos a la fase d’assessorament. Recordeu que heu de fer la consulta amb el vostre codi d’inscripció a la fase d’assessorament ( NO amb el codi de preinscripció al procés Acredita’t)

7/11/2018 – Aquí teniu el llistat definitiu d’admesos a la  preinscripció del procés Acredita’t.

 

El divendres 23 de novembre al migdia es publicarà el llistat provisional d’admesos a la fase d’assessorament.

2. Calendari d’actuacions

Calendari oficial del procés Acredita’t (pot haver-hi alguna modificació que s’actualitzarà regularment en aquesta web).

Molt important que tingueu en compte l’horari de secretaria

3. Sessió informativa d’obligada assistència

Cal assistir a una de les següents sessions:

– Dimarts 13 de novembre a les 13h a la sala d’actes de l’Institut de Nàutica de Barcelona.

– Dimecres 14 de novembre a les 15h a la sala d’actes de l’Institut de Nàutica de Barcelona.

Documentació per a la sessió informativa (obligatori portar-ho imprès en una de les dues versions)

4. Fase d’assessorament

Una vegada publicada la llista definitiva d’admesos al procés d’assessorament, el teu assessor/a s’ha posat en contacte amb tu per informar-te que iniciem la fase d’assessorament. Heu rebut un mail a data 30 de novembre (si no és així, comproveu el correu brossa o contacteu el més aviat possible amb el vostre assessor/a)

La fase d’assessorament és obligatòria per a tots els aspirants. La meva funció com a assessor/a serà ajudar-te i orientar-te en aquest procés per a què puguis acreditar una o diverses (en el cas que sigui possible) qualificacions professionals.  Començarem amb una reunió presencial i obligatòria.

Com sol·licitar aquesta reunió?

  1. Clica en el link que apareix al correu que has rebut.

2. Posa el teu nom i cognoms

3. Selecciona un dia i hora

4. Cliqueu a Enviar

El termini per sol·licitar aquesta reunió és dimecres 5 de desembre de 2018!

La reunió tindrà lloc a la planta baixa de l’institut de Nàutica de Barcelona.

Insistim: l’assistència en aquesta reunió és obligatòria, i en el cas que necessitis un justificant per a la feina, te’l facilitaré en acabar la reunió.

Documents obligatoris a presentar en la fase d’assessorament:

  • Portafolis imprès i omplert en català o castellà.

  • Qüestionaris d’autoavaluació en català o castellà (amb el full de Resultat final n’hi ha prou).

  • Originals i fotocòpies dels contractes de feina, de la vida laboral i dels certificats d’empresa.  Recorda que en el certificat d’empresa és molt important que apareguin amb detall les tasques i hores que has realitzat en l’empresa.

  • Originals i fotocòpies dels certificats de cursos formació relacionada amb la teva qualificació professional. Recorda que és molt important que en aquests certificats apareguin les hores i els continguts de cada curs realitzat.

  • Original, i fotocòpia (en el cas que no la lliuressis), del teu DNI.

La presentació de tots aquests documents és imprescindible i obligatòria en aquesta fase d’assessorament; per aquest motiu, si en aquesta primera reunió ho portes tot preparat, podrem agilitzar l’assessorament. En el cas que tinguis algun dubte sobre la documentació demanada, no dubtis a posar-te en contacte amb mi (a través d’aquest mateix correu) i, quan fem la reunió, t’ajudaré amb tots els teus dubtes.

5. Fase d’avaluació

S’actualitzarà quan s’obri el procés