Estades a l’estranger

L’alumnat de l’Institut de Nàutica de Barcelona pot optar a fer una estada a l’estranger per fer les pràctiques a empreses. Tindran el reconeixement automàtic dels crèdits associats al mòdul FCT del currículum de la seva especialitat.

Per aprofitar al màxim l’estada a l’estranger, tot l’alumnat haurà de tenir un nivell mínim d’anglès, i superar una prova específica.

Al departament de programes europeus es pot trobar tota la informació i orientació que es necessita per poder demanar aquesta estada i requisits. Aquest departament  treballa conjuntament amb tot el professorat per ajudar a millorar el nivell d’anglès dels alumnes (tant a nivell general com de cada especialitat).

El departament de programes europeus també s’encarrega  de promoure la mobilitat del professorat per participar en cursos o tallers i després compartir les seves experiències amb la resta de la comunitat educativa.

Informació important relacionada amb el projecte Erasmus+:

Què és Erasmus+

Informació Candidats

Convocatòries Projecte Erasmus +

Pots trobar la sol·licitud de l’alumne per participar en el Projecte Erasmus + aquí

Per qualsevol consulta respecte als programes europeus, beques o ajudes us podeu adreçar al Departament de Programes europeus:

Institut de Nàutica de Barcelona. C/ de l’escar 6-8, planta baixa

Iona Ascolies Creixells