2ª EDICIÓ DEL CURS: MARINER/A DE PORT ESPORTIU

VOLS SER MARINER/A DE PORT ESPORTIU? APROFITA AQUESTA OPORTUNITAT!

Si estàs buscant una carrera emocionant, dinàmica i amb una gran demanda laboral, no busquis més! Tenim el curs perfecte per a tu: el curs de Mariner/a de Port. Aquest programa formatiu t’obrirà les portes a un món d’oportunitats professionals.

El principal objectiu d’aquest curs és proporcionar-te les habilitats i els coneixements necessaris per convertir-te en un/a Mariner/a de Port qualificat/da. Amb aquesta formació, ampliaràs les teves possibilitats d’ocupació en un sector en auge que té una gran projecció de futur.

Imagina’t treballant en un entorn dinàmic i variat, on cada dia és diferent. Com a mariner de port, tindràs l’oportunitat de treballar en diverses tasques relacionades amb les operacions amb embarcacions d’esbarjo, com ara maniobres de vaixells a port, petites tasques de manteniment d’embarcacions, amarres, seguretat, atenció a la tripulació, l’organització logística i molt més.

És una manera meravellosa d’unir la teva passió pel mar amb la teva carrera professional.

A més, el sector marítim té una demanda constant de professionals qualificats, i aquesta demanda només està creixent. Amb el curs de Mariner de Port Esportiu, tindràs un avantatge competitiu en el mercat laboral, ja que estaràs preparat/da per afrontar els reptes i les responsabilitats d’aquesta professió.

No perdis aquesta oportunitat de convertir-te en un/a Mariner/a de Port Esportiu i inscriviu-te avui mateix al nostre curs i comença el teu camí cap a un futur brillant en el món marítim!

Inscripció i calendari de curs

Curs gratuït en col·laboració amb Barcelona Activa.

S’implementarà, en horari de matí, d’abril a juliol a l’Institut de Nàutica de Barcelona.

Més informació i inscripcions en aquest enllaç

Convalidacions per a l’alumnat de l’INB:

• Tot aquell alumnat que tingui el Cicle Formatiu de GS de Sistemes de Navegació, tindran convalidat el Mòdul d’Anglès Nàutic
  • To aquell alumnat que tingui el Cicle Formatiu de GM Manteniment d’embarcacions, tindran convalidat el Mòdul d’Anglès Nàutica i el Mòdul Preparació d’embarcacions d’esbarjo per a treballs de manteniment.
  • Totes aquelles persones que heu fet el curs de Formació Bàsica en Seguretat (Casa del Mar), també tindreu convalidat el Mòdul corresponent.