Som un Institut de formació professional que t’oferim 2 modalitats de Batxillerat, CPI i 24 cicles formatius d’11 famílies professionals.

codi_qr_milaifontanals

Preinscripció i matrícula curs 2018-19

Novetats principals per aquest curs:

• Cicles formatius d’FP de grau mitjà

Gestió centralitzada a GEDAC de la preinscripció al setembre. Els alumnes que hagin participat en el procés de preinscripció de cicles formatius de grau mitjà al juny i no n’hagin obtingut plaça, o malgrat obtenir plaça no… Llegeix més»

SANT JORDI AL MILÀ

Els alumnes de 1er d’Educació infantil des del mòdul de joc han programat un seguit d’activitats per commemorar la Diada de Sant Jordi. Els alumnes de tot l’institut han pogut construir roses, imants i punts de llibre de manera gratuïta.

Totes aquestes activitats estaven amenitzades amb… Llegeix més»

Professorat de taller mecànic del departament de manteniment industrial van assistir a la jornada de portes obertes organitzada per l’empresa Dicor

El dijous 12 d’abril part del professorat de taller mecànic del departament de manteniment industrial van assistir a la jornada de portes obertes organitzada per l’empresa Dicor. En aquesta jornada, l’empresa Roboteco va portar a terme un seguit de demostracions mitjançant robots soldadors de la… Llegeix més»