Som un Institut de formació professional que t’oferim 2 modalitats de Batxillerat, CPI i 24 cicles formatius d’11 famílies professionals.

codi_qr_milaifontanals

Professors/es amb destinació el curs 2017/18 a l’INS

Hola!
Els professors/es que teniu adjudicació pel proper curs a l’INS Milà i Fontanals d’Igualada podeu posar-vos en contacte amb el centre, mitjançant un correu electrònic a l’adreça iesmila@xtec.cat, per tal de tenir més informació sobre les matèries i els horaris del proper curs.

Alumnes del CFGM de Laboratori visiten el Centre Tecnològic Leitat, Abacus i l’Atelier

Els alumnes del cicle de grau mitjà de Laboratori  han visitat el Centre Tecnològic Leitat , la nau logística Abacus  i el restaurant  l’Atelier. La sortida ha estat molt profitosa:  han pogut conèixer alguns del projectes d’innovació industrial desenvolupats en el Centre Tecnològic Leitat i els sistemes automatitzats d’emmagatzematge i… Llegeix més»

Alumnes del cicle de grau superior de Laboratori van visitar les instal.lacions del Centre d’Innovació Anoia

Els alumnes del cicle de grau superior de Laboratori  van visitar el 8 de maig les instal.lacions del Centre d’Innovació Anoia,  el Centre Tecnològic Leitat i la nau logística Abacus. En aquesta visita han pogut conèixer alguns del projectes d’innovació industrial desenvolupats en el Centre Tecnològic Leitat i els sistemes automatitzats… Llegeix més»