Activitats Comercials amb el Progama Escola Empresa i l’empresària Merce Mullor

Els alumnes de 2n d’Activitats Comercials han participat, un curs més, en les xerrades que organitza la fundació FemCat amb el Programa Escola i Empresa, que pretén apropar empresaris i empreses als centres educatius.
En aquesta ocasió, han pogut compartir una hora amb l’empresària Mercè Mullor Boix, que els ha explicat en el dia a dia a la seva empresa i les habilitats que cal tenir com a persona emprenedora.
També ha compartit la seva pròpia experiència al capdavant d’una empresa dedicada als serveis, Mullor Facility Services i Outsourcing, una empresa familiar amb un recorregut de 80 anys d’experiència i que dona suport, mitjançant els seus serveis a moltes empreses, organismes i institucions de diversos àmbits.
Moltes gràcies, Mercè!
Ho hem gaudit molt!