Preinscripció i matrícula 2024-2025

(S’està adequant la informació, que s’anirà publicant tan aviat com estigui disponible)

La preinscripció és telemàtica, i el tràmit s’ha de fer tot online, a través del portal preinscripcio.gencat.cat. S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per utilitzar el formulari telemàtic i enviar la documentació necessària -escanejada o fotografiada- mitjançant la mateixa web.

Des del centre es resoldran dubtes, NO es faran preinscripcions.

PREUS 2024-2025

Tots els cicles de grau mitjà, batxillerat i Itinerari Formatiu Específic (IFE):
Quota de materials: 100€
Assegurança escolar (menors de 28 anys): 1,12€

Tots els cicles de grau superior:
Curs complet (preus públics): 360 €
Quota de materials: 100€
Assegurança escolar (menors de 28 anys): 1,12€

FAMÍLIA CICLE IMPORT

ACTIVITATS FÍSIQUES I ESPORTIVES

CFGM AE10 Guia en el medi natural i temps de lleure Materials i sortides curriculars:

1.200€ per curs (juliol 600€, setembre 300€ i gener 300€)

CFGS AEA0 Ensenyament i animació socioesportiva Materials i sortides curriculars:

600€ per curs (juliol 300€ i desembre 300€)

ADMINISTRACIÓ I GESTIÓ CFGS AGB0 Administració i Finances Llicència empresa simulada SEFED: 70€
COMERÇ I MÀRQUETING

CFGS CMB0 Comerç internacional Llicència empresa simulada SEFED: 70€
TÈXTIL CONFECCIÓ I PELL CFGM TX11 Fabricació i ennobliment de productes tèxtils Sortides curriculars:

35€ per curs

TRANSPORT I MANTENIMENT DE VEHICLES CFGM TM10 Electromecànica de vehicles Materials, roba i equips de protecció:

1r curs 150€
2n curs 145€

Plataforma Campus-Eina, 90€ per curs (en substitució de llibres de text) Preu orientatiu

CFGM TM20 Carrosseria Materials, roba i equips de protecció:

1r curs 225€
2n curs 190€

CFGS TMA0 Automoció

Materials, roba i equips de protecció:

1r curs 220€
2n curs 155€

Plataforma Campus-Eina, 80€ per curs (en substitució de llibres de text) Preu orientatiu

A més, per a cada cicle formatiu, hi ha uns requisits de materials, eines específiques o d’equipament informàtic, el qual es pot consultar en l’apartat destinat a cadascun d’ells.