Centre

El centre disposa de diversos recursos i aplicacions per a la gestió i la comunicació, sent el més habitual la plataforma de gestió iEduca, tant per a la comunicació amb l’alumnat i les seves famílies com pel personal del centre.

També s’utilitzen comptes de correu electrònic:

• El correu electrònic corporatiu @xtec.cat per a la comunicació entre el personal del centre.
  • G-suite @milaifontanals.org l’ús de la plataforma G-Suite for Education amb l’assignació d’adreces electròniques @milaifontanals.org per a professorat, PAS i alumnat.
  • Correu electrònic de centre @milaifontanals.cat per a diferents coordinacions i serveis, com per exemple: mobilitat, assessorament, queixes….
  • Comunicació telefònica, videoconferència via Google meet, etc, durant les reunions de professorat, alumnat, amb les famílies o grups d’interès.

Per a la difusió d’informació i la comunicació externa el centre disposa de diversos canals oficials, actualitzats amb molta freqüència, on es poden seguir novetats i informacions, com són:

Entre l’equipament i dispositius informàtics, el centre disposa d’aproximadament:

• Ordinadors de sobretaula,
  • Ordinadors portàtils d’aula,
  • Pantalles de 75″-85″ tàctils d’aula.
  • Ordinadors portàtils per a l’alumnat,
  • Ordinadors portàtils pel professorat.