L’alumnat de 2n d’Operacions de Laboratori va visitar el Centre Tecnològic Leitat i el Centre Logístic Abacus

El passat 12 de març l’alumnat de 2n d’Operacions de Laboratori, van visitar el Centre Tecnològic Leitat i el Centre Logístic Abacus, situats a Vilanova del Camí.
El Centre tecnològic es troba a les instal·lacions del Centre d’Innovació de l’Anoia, on vam poder visitar les instal·lacions del viver d’empreses i promoció econòmica, així com les de formació i recerca de feina. Ja al laboratori de Leitat, havent explicat els inicis de l’empresa, ens van mostrar diferents projectes d’investigació que s’han dut a terme i una mostra de la seva granja d’insectes dins el projecte de proteïna alternativa.

En el Centre Logístic Abacus ens van fer una visita per totes les seves instal·lacions, on vam poder observar els sistemes automatitzats d’emmagatzematge i de gestió de comandes, així com el sistema de control d’estocs.

Voldríem agrair a ambdós centres la dedicació que van mostrar en la visita, i també en contestar tots els dubtes de l’alumnat en relació amb el que anaven veient.