APS – Gent gran de l’Eixample

El projecte Gent gran de l’Eixample  s’inicia el curs 2017-2018 i consisteix a realitzar un VOLUNTARIAT  per a la gent gran  amb l’entitat  EIXGRAN. És un projecte realitzat per alumnat de 4t d’ESO.

El projecte continua el curs 2018-19: veieu com s’ha organitzat aquest curs.

EIXGRAN és una iniciativa comunitària que treballa per a la gent gran del barri. Els alumnes tenen l’oportunitat de conèixer la situació sentimental, física i econòmica de la gent gran, gràcies a les diverses xerrades rebudes.

Els alumnes  investiguen i treballen en grups sobre diverses organitzacions d’ajuda a les persones grans i les persones que es troben en situació de dependència al barri de l’Eixample.

L’alumnat que participa en el projecte rep xerrades d’entitats com Càritas, Emmaús i la Colla Cuidadora.

En petits grups de quatre persones els alumnes fan un voluntariat els dimarts al menjador social Emmaús. Els alumnes serveixen, conjuntament amb els altres voluntaris d’Emmaús, un bon àpat i també es relacionen amb la gent gran que hi va a dinar.

Pròximament s’organitzaran visites d’acompanyament a avis que estiguin en residències i també està previst la col·laboració amb alguna activitat festiva de l’EIXGRAN al barri.

Escrit pels alumnes del voluntariat

Veure les fotos