Se’ns jubilen els profes!

Entre riaies, balls i discursos plens de records i emocions se’ns han jubilat 5 grans professionals que tots coneixeu: Isabel Espona (música); María Roig i Montse Navarro (història); J.M. Reales (física i química); Anna Ramis (matemàtiques).
El proper curs vindrà doncs gent nova a la Mater, però a… Llegeix més»

Nous bancs al pati

L’AMPA ha comprat pel pati de l’Institut tres bancs de fusta que segur que tindran molt d’èxit a les estones d’esbarjo.

Moltes Gràcies AMPA per la vostra col·laboració!!

Proves PAU juny 2017

El nostre centre ha estat mereixedor de la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat, que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual a nou punts.

del nostre alumnat… Llegeix més»

Cinema a l’ESO

Us presentem dos vídeos del nostre alumnat d’ESO.
El primer fet per un grup de 1r d’ESO “Entre Companys” a la matèria de Cultura i Valors Ètics
i el segon pels alumnes de 3r d’ESO “La Carta” de l’optativa de Cinema.

Teatre a Les Corts

Fijaos como crece el grupo de teatro de la Mater de los viernes.
Dos compañías, dos obras: Una boda imposible y El misterios robatori del quadre.

Aquí os dejamos un pequeño vídeo musicado que recoge su excelente trabajo.
¡Enhorabuena a todos!

Felisa Castro