ERASMUS +

Programa Erasmus+ Acció KA219 subvencionat per la Unió Europea, en col·laboració amb altres instituts europeus.

Des de fa anys, el nostre centre està fermament compromès en orientar els nostres alumnes cap a la millora de les seves competències. Entre d’altres, la competència lingüística en llengua estrangera.

Erasmus + és el programa de la Unió Europea per a l’educació, la formació, la joventut i l’esport. Té una durada de dos anys, amb organitzacions de tota Europa convidades a sol·licitar finançament cada any per dur a terme projectes creatius i significatius.

La Comunitat Europea concedeix aquest estiu 2020 a l’Institut Les Corts una subvenció en el marc de les beques Erasmus+ per a la Cooperació i intercanvi escolar per a la innovació i l’intercanvi de bones pràctiques.

Aquesta subvenció permetrà dur a terme un projecte transversal d’intercanvi Together for Green Deal entre alumnes del nostre institut i de l’institut alemany König-Wilhelm-Gymnasium – Höxter, per a treballar i conscienciar l’alumnat sobre el canvi climàtic i la sostenibilitat, i alhora a costar-los al Pacte Verd Europeu (European Green Deal), així com als reptes socials que comporta l’escalfament global. Es treballarà d’una forma transversal i amb l’anglès com a llengua vehicular. El projecte tindrà una durada de 2 anys i contempla activitats virtuals en una primera etapa, i viatges d’intercanvi escolar quan la pandèmia ho permeti.

Aquí també teniu la web del projecte.