Valoració i Menció Honorífica proves Cangur 2017

Els alumnes de 5è i 6è hem tornat a participar a les proves Cangur 2017. Cada any, aquestes proves ens posen en una situació de repte personal per tal de trobar solucions a problemes on hem de fer servir la vessant lògica i pràctica de les matemàtiques. Després de rebre i valorar les proves d’aquest any, hem de FELICITAR-LOS pels resultats obtinguts i per les ganes de fer-ho bé.

Enguany felicitem especialment a la nostra alumna ONA FERNÁNDEZ ARNAU per rebre Menció Honorífica ( posició 52 de 13.492 participants ).