Sortida a Can Miqueló P5

Can Miqueló

El passat 15 de maig l’alumnat de P5 va gaudir d’un dia fantàstic a la Casa de colònies “Can Miqueló”. Varen fer diverses activitats relacionades amb l’estudi dels planetes, el cel i l’univers.

PLANETARI

Activitat  on varen entrar dins la bombolla inflable gegant de l’Escola del Cel, i varen viure un autèntic viatge al cel proper i al cel llunyà.

GIMCANA DE PLANETES

I si juguem amb els 8 planetes del nostre Sistema Solar? No hi podien faltar reproduccions gegants inflables del Sistema Solar, per conèixer i jugar amb els planetes del nostre Sistema Solar.

VISITA A LA NAU ESPACIAL

Varen gaudir d’un vol molt especial a LA NAU! 3, 2, 1… ens enlairem! Varen visitar una sala molt especial, la sala del cel profund, un espai on gràcies a les llums fosques, les projeccions en superfícies transparents, les pintures fluorescents i altres recursos d’ambientació es varen trobar com flotant al mig de l’univers, allà varen poder descobrir les galàxies i varen escoltar una petita història de les constel.lacions.

AQUÍ us deixem una petita mostra!!!