PILOTATGE DE ROBÒTICA AL DARWIN

6a0120a530561e970b014e86725d95970d

Aquest mes de març a l’escola estem provant noves eines per treballar continguts  educatius des de la Robòtica. La Robòtica educativa és un sistema d’ensenyament interdisciplinari que potencia el desenvolupament d’habilitats i competències de l’alumnat.

Amb aquest projecte pretenem iniciar al nostre alumnat en el desenvolupament d’habilitats, capacitats i competències clau a través de la resolució de petits reptes d’aprenentatge diaris mitjançant l’ús de la robòtica i la programació, connectant i donant resposta a les noves demandes educatives del segle XXI.

AQUÍ US DEIXEM LES IMATGES