Fins aviat!

Ha arribat el dia d’acomiadar-me de tots vosaltres. Al llarg d’aquests 24 anys a l’escola, la meva escola de sempre,  he tingut la sort de poder compartir la meva vida i la meva vocació de mestra amb un munt d’alumnes i de famílies. Estic del tot agraïda per tot el que he après i les oportunitats que se m’han oferit. Marxo amb la motxil·la plena de preciosos records i no sense llàgrimes però a punt per començar una nova etapa en una altra escola. Espero poder retrobar-vos en algun moment d’aquest camí que és la vida. Mai podré oblidar que “el Darwin és genial”. Una forta abraçada i fins aviat!!