DISTINTIU D’ESCOLA VERDA

Aquest dissabte 23 de setembre s’ha celebrat la XIV Trobada Escoles Verdes a la sala Àgora del Museu Agbar de les Aigües de Cornellà de Llobregat.

L’acte constava primer d’uns parlaments institucionals.

Després en aquest acte s’ha lliurat el Distintiu d’Escola Verda als 48 centres de tota Catalunya que el rebíem per primer cop, i que el teníem concedit des del 2016. Set dels centres que hem rebut el distintiu ara pertanyen a El Prat de Llobregat: Escola d’EE Can Rigol, INS Les Salines, Llar d’Infants Dumbo, Escola Pepa Colomer, Escola Jaume Balmes, Escola Josep Tarradellas i Escola Charles Darwin. Hem anat a recollir la placa i el diploma acreditatiu una petita representació de cada escola.

Finalment també hi ha hagut un espectacle infantil titulat “H2O”, per part de la companyia Tanaka Teatre, que ens ha agradat molt, tant a grans com  a petits.

Per cert, ens ha sorprès saber que la “Sala Àgora”,on s’ha celebrat l’acte, era l’interior d’un antic dipòsit d’aigua convertit ara en auditori!

A partir d’ara continuarem, com fins ara, amb el nostre compromís d’educar, aprendre i viure amb els valors de la sostenibilitat, i de  l’estimació a la Natura.  Aviat podreu veure la placa penjada a la façana que ens identifica com a Escola Verda i que ens ajudarà a tenir-ho sempre present.

Si voleu saber més, i veure les fotos oficials de l’acte, aviat ho podreu fer al blog  i al

Twitter @pratescsost

Per veure el nostre àlbum de fotos, clica aquí