PREINSCRIPCIÓ 24-25

Benvolgudes famílies,

el dia 6 de març s’inicia el període de preinscripció pels ensenyaments d’infantil i primària i, el divendres 8 de març, pels ensenyaments de secundària. Podeu fer la vostra preinscripció fins el 20 de març accedint al següent enllaç:

PREINSCRIPCIÓ

El codi de l’Institut Escola Mossèn Cinto és 08076996; us el demanaran quan feu la sol·licitud. Els alumnes que fan 6è al nostre centre i hi volen seguir fent la Secundària, no cal que facin cap preinscripció.

Per qualsevol dubte o consulta, no dubteu a demanar-nos-ho.

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Benvolgudes famílies,

el pròxim dijous 14 de març se celebrarà el Certamen de Lectura en Veu Alta a l’Auditori Marià Vila d’Abadal  de Vic.

Els/les nostres representants i suplents són els següents:

De la categoria dels Grumets Vermells: la Mariona Coma i en Gerard Vizcaino.

De la categoria dels Grumets Verds: la Jana Puigbó i  la Irina Caralt.

De la categoria dels Corsaris: l’Íngrid Farré i l’ Arlet Puigseslloses.

De la categoria de la Tropa de Corsaris: la Mireia Alejo, en Marc de Santos i en Jordi Roura.

Moltes felicitats els/les seleccionats/des i a tot l’alumnat que s’ha presentat.

BIBLIOTECA 24

Cada curs, des de la biblioteca, escollim un autor en català que en sigui el centenari,  per donar-lo a conèixer als nostres petits lectors i lectores. Enguany l’hem dedicaat a Josep Vallverdú, autor molt prolífic en llengua catalana que celebra el seu centanari (curiosament encara és viu). A l’entrada de la biblioteca exposem una representació de la seva obra, la seva auca i una infografia amb les diferents propostes de treball per a cada cicle educatiu.

EL PETIT PRÍNCEP

Benvolgudes famílies,

us compartim el vídeo de la representació del “Petit Príncep”.

Esperem que us agradi tant com a nosaltres de poder-lo preparar.

Equip docent.

Cliqueu la foto.

ÚLTIMA SESSIÓ DEL PETIT PRÍNCEP

Benvolgudes famílies ens adrecem a vosaltres per comentar-vos que aquest dimarts dia 19 de desembre a les 10h del matí farem l’última representació del Petit Príncep. Cal que els vostres infants vinguin a l’institut escola amb el vestuari pertinent. Dir-vos que en aquesta sessió, comptarem… Llegeix més»

INFORMES D’AVALUACIÓ

Benvolgudes famílies,
recordeu que el proper dimecres 20 de desembre és l’últim dia de trimestre. Aquest dia farem l’horari normal dels dimecres, Infantil i Primària de 9 a 13h i ESO de 8,30 a 13h.
Aquest dimecres, rebreu els informes d’avaluació del primer trimestre per la plataforma… Llegeix més»

SETMANA DE MEDI AMBIENT

La setmana del  27 de novembre al 3 de desembre, vam celebrar la Setmana del Medi Ambient.

Aquest any ha anat dedicat al reciclatge de les joguines,  amb l’objectiu de reutilitzar i donar una segona vida a aquestes.

L’alumnat d’infantil i primària van participar en la donació de joguines i l’alumnat de 4t i 5è de primària  van fer un taller per fer la tria  de les que es podien reutilitzar.

Els nens i nenes d’infantil van realitzar jocs a partir de material reciclat.

També es va dur a terme una xerrada a l’alumnat de 3r d’ESO, amb relació al projecte d’aprenentatge i serveis, amb el tema ” Avancem cap al residu zero” i “Dóna’m una segona vida” amb l’objectiu de col·laborar amb la Fundació Areté i l’Associació Tapís.

Diumenge l’alumnat de 4t d’ESO van muntar una paradeta a la plaça, amb roba i joguines per donar una segona vida i recollir diners pel seu viatge de final d’etapa.

A més a més, vam poder disposar de l’exposició titulada “Compost” cedit per l’Agència de Residus de  Catalunya al llarg de tota la setmana.

Si voleu, clica aquí per veure les fotos.

RESULTAT ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,
després de les eleccions al Consell Escolar, aquests són els representants escollits de cada sector:
SECTOR FAMÍLIES:  Anna Tobajas i Gemma Carrera
SECTOR ALUMNAT: Gil Roca (al quedar una plaça vacant, el representant és el que va quedar amb més vots durant les eleccions del 2021)
SECTOR… Llegeix més»