EXPOSICIÓ DE FELICITACIONS DE NADAL

Benvolgudes famílies!
Aquest Nadal, els alumnes de 6è hem organitzat una exposició de nadales.
A part de l’aspecte plàstic, també s’hi pot fer un escrit, poema, etc.
Les nadales fetes entre tots serviran per fer una exposició als passadissos de l’escola.
Les bases són les següents :
1- Felicitació de Nadal de creació pròpia.
2- La participació és voluntària.
3-Tots els alumnes que participen  han de fer les felicitacions a casa i després entregar-les a la seva tutor/a.
4- Podeu fer la mida que vulgueu i amb el material que vulgueu,  però no massa petit ni massa gros i amb poc volum.
5-Teniu temps per fer-ho des de dimarts 5 fins el 15 de desembre. El divendres 15 s’han d’haver entregat, sinó, no les podrem penjar a l’exposició.
6-Es podrà visitar l’exposició del dia 18 al 20 de desembre,  de dos quarts de cinc fins a les 5, el dia 22 de desembre a les nou.
Les famílies podran  gaudir de les felicitacions de tots els alumnes.
També hi trobareu una exposició de DIORAMES que han fet els alumnes de Cicle Superior.
Aprofitem per recordar-vos que el dia 7 de desembre és festa de lliure disposició.
El dia 21 no és dia lectiu degut a la jornada electoral i el dia 22 fem jornada intensiva fins les 12’30h.

Què fem aquesta tarda ?

Aquesta tarda a l’escola, hi ha les activitats habituals, si el  temps empitjora ja anirem informant i prendrem les decisions que calgui. Però veniu ben abrigats que fa molt fed!!!

PROTOCOL NEVADES

Benvolgudes famílies,
A les dues del migdia es decidirà si cal tancar l’escola en motiu de la nevada, segons les previsions meteorològiques. Feu el seguiment pel web i el twitter
Seguirem el protocol de l’escola.

ENTRADES MUSICALS

A les 9h es faran les entrades musicals al porxo com cada any. Cantarem una cançó cada curs i esteu convidats a gaudir-les amb nosaltres.

Dilluns, 20 de novembre- EI

Dimarts, 21 de novembre- CI

Dijous, 23 de novembre- CM

Divendres, 24 de novembre- CS

SETMANA DE MEDI AMBIENT

La setmana vinent (del 20 al 27 de novembre), en el marc de la Setmana europea de la prevenció de residus, es realitzarà a Folgueroles la Setmana de Medi ambient. Aquest any ens hem centrat en el fet de conscienciar-nos de com les nostres petites accions poden ajudar molt en la reducció global de residus. Proposem, doncs, una consigna diària per adonar-nos del que, entre tots, podem aconseguir. Moltes gràcies per la vostra col.laboració. Us adjuntem el cartell on veureu les activitats programades, tant a l’escola com a tot el poble.

VAGA 8 de novembre

Us informem que la majoria de docents de l’escola seguirà la vaga convocada  per demà dia 8 de novembre.
Per tant l’escola estarà oberta seguint els serveis mínims  que s’estableixen a l’ordre del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
Aquests serveis mínims garantiran un servei de vigilància i atenció als alumnes però no les activitats acadèmiques habituals.
Cordialment
L’Equip Directiu

SANTA CECÍLIA

UN VIATGE AL PASSAT

El dimecres 22 de novembre, dia de Santa Cecília, tota l’escola pujarem a una màquina del temps que ens portarà al passat i aprendrem cançons antigues i balls que escoltaven els nostres pares, mares i avis. La màquina ens portarà molt enrere en el temps. Aprendem cançons populars antigues que no sabem ni la data de la seva publicació i seguirem viatjant poc a poc per totes les dècades fins a la dècada actual. Per acabar ens relaxarem amb una petita actuació del cicle Superior que ens vol sorprendre amb una interpretació coral amb percusió corporal.

ORDRE DE L‘ACTUACIÓ I CANÇONS:

1.-  P3- Kokoleoko (Cançó popular africana)

2.-  P4- La cançò de la felicitat (Cançó popular)

3.-  P5- La Maniera (Cançó popular)

4.-  1r-  Cançó de Xesco Boix. “Diu que quan seré gran…” (Dècada dels anys 70)

5.-  4t-  Ball de Xuxa. “ilarie” (Dècada del anys 80)

6.-  5è- Cançó de Black. Versió de “Wonderful Life” – “Viure és tan meravellós” (Dècada dels anys 80)

7.-  6è- Ball de George Michael- “Wham! Wake me up before you go-go..” (Dècada dels anys 80)

8.-  2n- Cançó de Michael Jackson. Versió de “Heal the world” – “La pau és aquí” (Dècada dels anys 90)

9.-  3r-  Cançó de Els Catarres. Obre els ulls. (Dècada actual, any 2012)

10.-  Cicle Superior – Interpretació coral amb percusió corporal.

VESTUARI DE CADA CURS:

EI: Samarreta d’un sol color i pantalons foscos

1r: Samarreta vermella i pantalons texans o foscos

2n: Samarreta blanca i pantalons texans o foscos

3r: Samarreta blava i pantalons texans o foscos

4t: Samarretes i pantalons o malles de colors cridaners barrejats.

5è:Samarreta verda i pantalons texans o foscos

6è: Samarretes i pantalons o malles de colors cridaners barrejats.

ENTRADES MUSICALS

Dilluns, 20 de novembre- EI

Dimarts, 21 de novembre- CI

Dijous, 23 de novembre- CM

Divendres, 24 de novembre- CS

CELEBREM LA CASTANYADA

Els nens i nenes de l’escola aquest dimarts hem fet la castanyada.
Al matí els/les alumnes de Cicle Inicial han preparat per tota l’escola la representació
PERQUÈ HI HA ARBRES QUE NO PERDEN LES FULLES A LA TARDOR.
A la tarda com ja és costum tots junts a… Llegeix més»

NO ENS TOQUEU L’EDUCACIÓ

La comunitat educativa convoca concentracions arreu del país per defensar l’escola catalana.
Les entitats que s’engloben dins el Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE) donaran resposta als atacs i crítiques d’adoctrinament que ha rebut l’escola catalana les darreres setmanes amb una concentració davant dels ajuntaments de capital de comarca aquest dimecres a partir de les 18.00 h.

Manifest MUCE

ATURADA 3 D’OCTUBRE

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que demà 3 d’octubre, ens adherim a la crida a mobilitzar-nos que ha convocat la “Taula per la Democràcia” com a resposta a la greu vulneració de drets i llibertats viscuda durant el dia 1 d’octubre.

Els professionals del centre ens sumem a l’aturada i per tant demà l’escola estarà tancada.

El claustre de professors

TUTORS I REUNIONS AMB LES FAMÍLIES