ATURADA 3 D’OCTUBRE

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que demà 3 d’octubre, ens adherim a la crida a mobilitzar-nos que ha convocat la “Taula per la Democràcia” com a resposta a la greu vulneració de drets i llibertats viscuda durant el dia 1 d’octubre.

Els professionals del centre ens sumem a l’aturada i per tant demà l’escola estarà tancada.

El claustre de professors

6èA   Pilar Arumí  21 de setembre – 20h
6èB  Sílvia Rodríguez

INICI DE CURS 2017-2018

Us recordem que comencem el proper dia 13 de setembre, esperem que en tingueu moltes ganes, nosaltres ja estem treballant.

La reunió amb les famílies de P3 es farà el proper dia 6 de setembre a les 21h.

En l’apartat del menú podeu consultar el calendari escolar del curs 2017-18 , també a secretaria trobareu la circular d’inici de curs i el llistat de llibres a material escolar.

A la web de l’AMPA hi trobareu informació sobre l’adquisició dels llibres i dossiers, també de les extraescolars i el menjador.

ENTREVISTES

El proper dilluns 26 és la data assignada per les entrevistes de final de curs. Podeu demanar hora al tutor/a o esperar que us atenguin.

Desitjar-vos des d’aquí  que passeu un bon estiu.

estiu

ADÉU A LES BATES !!!

batesAquest curs deixarem de portar bata, moltes vegades ens fa calor, ens estreny quan anem abrigats i no ens deixa llibertat de moviments.
Les bates han anat perdent la funció que tenien fa anys i ara s’utilitzen en poques ocasions, potser només han quedat a l’àmbit de l’escola.
Fa un parell de cursos que estem debatent sobre aquest tema i al final hem decidit que no les necessitem,  només per fer activitats de plàstica o que embruten molt, ens anirà bé una bata de pintura, la que a vosaltres us sembli millor, una bata vella, una camisa vella… però que  sigui còmoda.

JORNADA CONTINUADA

Del 6 al 21 de juny les classes acabaran a les 13h. Els usuaris de menjador a les 15’30h.

Les entrades i sortides de les classes i menjador seran per les portes del c/ Vilanova i Fossar Vell.

Pel horaris de les extraescolars cal que us informeu al bloc de l’AMPA.

Verdaguer divendres 19 de maig de 2017

La tarda de divendres ens va servir per mostrar un tastet dels treball fets durant la Quinzena literària. Es va fer un silenci al pati que ens va deixar parats a tots els presents i es va poder escoltar molt bé als xiuxiuejadors, important el treball que van fer els dies previs, ho van fer molt bé. Diumenge pel matí també van xiuxiuejar a qui volia de la plaça, algunes de les personalitats que van venir també van valorar positivament l’experiència.

La presentació del treball “Fa 50 anys que tenim museu” també va ser molt visitada i molt ben explicada!!!

La sorpresa per a molts va ser l’exposició “L’escola d’abans”, aprofitem per agrair que ens acompanyessiu un dia més i a tots els col.laboradors que amb la seva informació i material van fer possible aquestes exposicions.

La visita per l’escola va permetre veure totes els poemes dels alumnes que també tenien un treball artístic  i el material que va portar la Teresa Ribera per la seva activitat.

Cliqueu sobre la foto per veure més fotos.

xiuxiuejar

BATES

Com que ha arribat el bon temps i fa molta calor, tant a l’aula com a menjador, hem decidit anar sense bata. Es pot quedar a casa. Ens quedarem la de pintura per fer les activitats que es puguin embrutar.

bates

Save

CLOENDA VERDAGUER, SI PLOU ?

Nosaltres pensem que no plourà, però…… si és el cas, lamentablement  haurem d’anul.lar les actibarquetavitats.

Els alumnes de 6è que xiuxiuegen poesia els podreu escoltar el diumenge 21 al matí a la Plaça Verdaguer i les exposicions es podran visitar: divendres 19, dilluns 22 i dimarts 23 de maig de les 16:30 a les 17 hores.

Gràcies

US ESPEREM A LA CLOENDA DE LA QUINZENA LITERÀRIA VERDAGUER

Els jocs d’en Jacint Verdaguer quan era un nen consistien en observar la naturalesa i jugar amb els insectes i els ocells.

El món de la joguina és un reflex de la societat i també dels valors, normes i costums imperants en cada moment històric.

La temàtica del Joc i els Jocs d’infantesa que es va utilitzar en els treballs dels Jocs Florals l’hem continuat durant la Quinzena Literària Verdaguer 2017.

Hem jugat amb la poesia de Jacint Verdaguer i d’altres poetes, hem aprés a recitar poesia i a compartir-la . Ens han ajudat en Lluís Soler, la Marta Parramon,  la Teresa Ribera i la Gibet Ramon, a tots hem d’agrair la seva col·laboració.

Divendres a dos quarts de quatre al pati de l’escola us farem un petit tastet del nostre treball: xiuxiuejarem poesia, inaugurarem l’exposició “Fa 50 anys que tenim museu”, podreu veure “L’escola d’abans” i els nostres poemes per tota l’escola.

Us esperem !!!

foto xiuxiuejar

SETMANA DE MEDI AMBIENT

Us recordem que aquesta setmana el dijous 4 de maig es fa l’activitat  “A l’escola hi vaig a peu”

Hem participat en diferents activitats, el proper dissabte es podran veure els plafons de cada cicle a l’inici de la bicicletada i la visita de l’estació meteorològica i la caldera de biomassa.

Aquesta setmana s’organitza conjuntament amb la Mancomunitat La Plana , L’AMPA i l’Ajuntament.

Per més informació teniu el bloc de la Mancomunitat i el bloc de l’AMPA

a l'escola peu

SORTIDA AMB BICICLETA A MANLLEU

Dimarts dia 25 d’abril, farem la sortida amb bicicleta per la Colònia Rossinyol i el Passeig del Ter de Manlleu amb l’objectiu de conèixer les característiques del riu ( fauna, flora, vegetació…) i la utilització de l’aigua al canal industrial.
A més, coneixerem rutes interessants que podrem… Llegeix més»