ENTREVISTES

El proper dilluns 26 és la data assignada per les entrevistes de final de curs. Podeu demanar hora al tutor/a o esperar que us atenguin.

Desitjar-vos des d’aquí  que passeu un bon estiu.

estiu

ADÉU A LES BATES !!!

batesAquest curs deixarem de portar bata, moltes vegades ens fa calor, ens estreny quan anem abrigats i no ens deixa llibertat de moviments.
Les bates han anat perdent la funció que tenien fa anys i ara s’utilitzen en poques ocasions, potser només han quedat a l’àmbit de l’escola.
Fa un parell de cursos que estem debatent sobre aquest tema i al final hem decidit que no les necessitem,  només per fer activitats de plàstica o que embruten molt, ens anirà bé una bata de pintura, la que a vosaltres us sembli millor, una bata vella, una camisa vella… però que  sigui còmoda.

JORNADA CONTINUADA

Del 6 al 21 de juny les classes acabaran a les 13h. Els usuaris de menjador a les 15’30h.

Les entrades i sortides de les classes i menjador seran per les portes del c/ Vilanova i Fossar Vell.

Pel horaris de les extraescolars cal que us informeu al bloc de l’AMPA.

Verdaguer divendres 19 de maig de 2017

La tarda de divendres ens va servir per mostrar un tastet dels treball fets durant la Quinzena literària. Es va fer un silenci al pati que ens va deixar parats a tots els presents i es va poder escoltar molt bé als xiuxiuejadors, important el treball que van fer els dies previs, ho van fer molt bé. Diumenge pel matí també van xiuxiuejar a qui volia de la plaça, algunes de les personalitats que van venir també van valorar positivament l’experiència.

La presentació del treball “Fa 50 anys que tenim museu” també va ser molt visitada i molt ben explicada!!!

La sorpresa per a molts va ser l’exposició “L’escola d’abans”, aprofitem per agrair que ens acompanyessiu un dia més i a tots els col.laboradors que amb la seva informació i material van fer possible aquestes exposicions.

La visita per l’escola va permetre veure totes els poemes dels alumnes que també tenien un treball artístic  i el material que va portar la Teresa Ribera per la seva activitat.

Cliqueu sobre la foto per veure més fotos.

xiuxiuejar

BATES

Com que ha arribat el bon temps i fa molta calor, tant a l’aula com a menjador, hem decidit anar sense bata. Es pot quedar a casa. Ens quedarem la de pintura per fer les activitats que es puguin embrutar.

bates

Save

CLOENDA VERDAGUER, SI PLOU ?

Nosaltres pensem que no plourà, però…… si és el cas, lamentablement  haurem d’anul.lar les actibarquetavitats.

Els alumnes de 6è que xiuxiuegen poesia els podreu escoltar el diumenge 21 al matí a la Plaça Verdaguer i les exposicions es podran visitar: divendres 19, dilluns 22 i dimarts 23 de maig de les 16:30 a les 17 hores.

Gràcies

US ESPEREM A LA CLOENDA DE LA QUINZENA LITERÀRIA VERDAGUER

Els jocs d’en Jacint Verdaguer quan era un nen consistien en observar la naturalesa i jugar amb els insectes i els ocells.

El món de la joguina és un reflex de la societat i també dels valors, normes i costums imperants en cada moment històric.

La temàtica del Joc i els Jocs d’infantesa que es va utilitzar en els treballs dels Jocs Florals l’hem continuat durant la Quinzena Literària Verdaguer 2017.

Hem jugat amb la poesia de Jacint Verdaguer i d’altres poetes, hem aprés a recitar poesia i a compartir-la . Ens han ajudat en Lluís Soler, la Marta Parramon,  la Teresa Ribera i la Gibet Ramon, a tots hem d’agrair la seva col·laboració.

Divendres a dos quarts de quatre al pati de l’escola us farem un petit tastet del nostre treball: xiuxiuejarem poesia, inaugurarem l’exposició “Fa 50 anys que tenim museu”, podreu veure “L’escola d’abans” i els nostres poemes per tota l’escola.

Us esperem !!!

foto xiuxiuejar

SETMANA DE MEDI AMBIENT

Us recordem que aquesta setmana el dijous 4 de maig es fa l’activitat  “A l’escola hi vaig a peu”

Hem participat en diferents activitats, el proper dissabte es podran veure els plafons de cada cicle a l’inici de la bicicletada i la visita de l’estació meteorològica i la caldera de biomassa.

Aquesta setmana s’organitza conjuntament amb la Mancomunitat La Plana , L’AMPA i l’Ajuntament.

Per més informació teniu el bloc de la Mancomunitat i el bloc de l’AMPA

a l'escola peu

SORTIDA AMB BICICLETA A MANLLEU

Dimarts dia 25 d’abril, farem la sortida amb bicicleta per la Colònia Rossinyol i el Passeig del Ter de Manlleu amb l’objectiu de conèixer les característiques del riu ( fauna, flora, vegetació…) i la utilització de l’aigua al canal industrial.
A més, coneixerem rutes interessants que podrem… Llegeix més»

St Jordi 2017

Hem preparat moltes activitats per celebrar la diada de St. Jordi el divendres 21 d’abril.
El matí explicarem contes i farem un matí literari.
A la tarda farem el lliurament de premis  als guanyadors dels Jocs Florals a Can Dachs, on hi esteu tots convidats.
Bona DiadaSt jordi

Save

FESTA DE L’ESPORT 2017- ORIENTACIÓ

Com cada any, aquest divendres dia 7 d’abril celebrarem la festa de l’esport de la nostra escola.

Enguany el tema girarà entorn la orientació, i per tant, es tractarà de buscar fites i passar proves que estaran repartides per a tot el poble.

*Tots els alumnes de primària hauran de portar: roba i calçat esportiu, samarreta del color del grup que els hi ha tocat i una maleta petita amb begudes i esmorzar. També podran portar gorres.

HORARI I ACTIVITATS MATÍ – CICLE INICIAL:

• De 9:30 a 10:30 buscar les fitxes d’un puzzle escampades pel poble.
  • De 10:30 a 11:00 construcció del puzzle i esmorzar al pati de l’escola.
  • De 11:00 a 12:15 pràctica de jocs al pati, que hauran trobat en els diferents puzzles construïts.

HORARI I ACTIVITATS MATÍ – CICLE MITJÀ I SUPERIOR:

• A les 9:15, els 15 grups d’alumnes recolliran els mapes i els cartronets per marcar les fites a la Plaça Major. Es donarà el tret de sortida.
  • De 9:30 a 10:30 buscar fites i superar proves pel poble.
  • De 10:30 a 11:00 esmorzar de germanor a la Plaça Major.
  • De 11:00  12:15 buscar fites i superar proves pel poble.
  • A les 12:15 tornada a l’escola.

A LA TARDA

La Jana i la Laia Aguilar ( ex-alumnes de l’escola) guanyadores del campionat mundial de curses de muntanya, ens parlaran del seu esport i de la seva experiència.

A continuació repartiran els premis i un petit obsequi que patrocina l’AMPA  per a tots els participants.

Agraïm la col.laboració:

ampa ajuntament logo_secció_pinzell31

16 -17: EN “TAQUES” ENS VISITA

Tot preparant la sortida a Molló Parc vam oferir als infants que ells decidissin quin animal estudiaríem en el proper projecte. Vam fer una votació i va sortir el poni, un dels animals que podrem observar en la sortida.
Avui ens ha visitat en “Taques” el poni d’en Martí Sanglas. Hem pogut preguntar tot el que volíem saber a l’avi i a la mare d’en Martí i tots hem fet una volta.
Les mestres de P3 us volem agrair la vostra predisposició i col·laboració en aquest projecte.

ELS DE P4 DIBUIXEM EXTRATERRESTRES

Aquest any, durant la setmana de carnestoltes, hem estat envaïts pels extraterrestres. Ens ho hem passat molt bé i hem aprofitat que estàvem treballant el cos, per dibuixar extraterrestres imaginaris. Els dibuixos els hem fet entre tots cooperativament. Ens vam posar al voltant d’un gran paper negre i amb ceres blanques i platejades vam anar dibuixant les diferents parts del cos. Primer el cap, després el tronc, després els braços…Després de cada part havíem de canviar de lloc i seguir el dibuix que havien començat els nostres companys. Com que els extraterrestres són molt estranys anàvem fent tantes parts del cos segons el numero que sortia en un dau (tres ulls, cinc braços…). Ens han quedat uns extraterrestres molt simpàtics i divertits fets entre tots i que són de tots.