Universitat i Escola

L’escola està en constant moviment i ens agrada col·laborar en projectes que valorem que ens aporten un valor afegit a la nostra tasca educativa. Un d’aquests en el que creiem és amb la formació de nous mestres; és per això que tenim contacte amb la Universitat de Barcelona i la Universitat Autònoma de Barcelona. Rebem alumnes en pràctiques d’aquestes universitats i els integrem a l’aula.

Un mestre de la seva especialitat, els rep, els acull i els guia en la realització d’unes bones pràctiques educatives.

Estem molt satisfets dels resultats i creiem que és un bon procés d’aprenentatge a tres bandes: per als futurs mestres, per als alumnes i per a l’escola.

Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) | iDISCArchivo:Universität Barcelona.svg - Wikipedia, la enciclopedia libre