Sopar de Final de curs

Estimades famílies,

Ahir al vespres, vam poder compartir el Comiat dels nens i les nenes de 6è. Un moment molt especial per a ells que hem pogut compartir amb gran part de l’equip docent.
Just després, va tocar l’hora d’acomiadar a 29 famílies de l’escola que els seus fills/es finalitzen l’etapa de Primària.

Amb aquests moments, va arribar el moment de menjar tot allò que cadascú havia dut de casa i compartir confidències, sentiments, rialles… mentrestant un vídeo emotiu es projectava, fent un recorregut fotogràfic en la vida de tots els nens i les nenes.

Gran moment, el de l’obertura del ball, amb un tema d’actualitat, on cada infant va escollir amb qui volia ballar-ho. I just després fou el moment en que ens van delaitar amb una coreografia i esclat de color.

Finalment, després d’agarir la dedicació dels mestres, es va donar pas a una discoteca molt animada.

Moltes gràcies a les famílies de 6è per l’organització de la Festa, a l’Ajuntament per la seva col·laboració i com no a l’AFA.