Material escolar

Cicle Inicial  1r i 2n

Els alumnes comparteixen i socialitzen el material d’aula ( llapis, goma , colors…). No és necessari que portin res de casa.

Han de portar bata.

Cicle Mitjà  3r i 4t

Els alumnes d’aquest cicle han de portar a l’escola un estoig petitó amb cremallera, no s’ha d’omplir (buit) . Aquí a l’escola la tutora els donarà tot allò que els sigui necessari. Aquest estoig es quedarà  a l’aula .

Han de portar bata.

Cicle Superior  5è i 6è

Els alumnes d’aquest cicle cal que portin l’estoig de casa. Es recomana que sigui també amb cremallera. No cal omplir-lo des de casa  amb el material. No s’ha de portar corrector (típex)  ni retoladors fluorescents.

No cal que portin bata els alumnes d’aquest cicle.

Recordeu que els alumnes  5è i 6è necessitaran pel curs vinent una memòria USB (2 Gb) per guardar els treballs d’ordinador que es faran a l’escolaResultado de imagen de pendrive cartoon

.